FANDOM

Kryzys na Ziemi-X: część 2” – sto dwudziesty trzeci odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład szóstego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 27 listopada 2017 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Jest to druga część czteroczęściowego crossovera z odcinkiem „Kryzys na Ziemi-X: część 1” z sezonu trzeciego serialu „Supergirl”, „Kryzys na Ziemi-X: część 3” z sezonu czwartego serialu „Flash” i odcinkiem „Kryzys na Ziemi-X: część 4” z sezonu trzeciego serialu „Legends of Tomorrow”.

Opis Edytuj

Ślub Barry'ego i Iris zostaje zakłócony przez atak przestępców z innego świata. Najpotężniejsi superbohaterowie tacy jak Zielona Strzała, Flash, Supergirl i Biały Kanarek prowadzą swoje drużyny do bitwy, której los podzieli los wszystkich światów. Pomagać im będą sojusznicy tacy jak Citizen Cold, The Ray, Felicity Smoak oraz Alex Danvers.

Obsada Edytuj

Role drugoplanowe

Ciekawostki Edytuj

  • Na potrzeby crossovera, odcinek ten został wyemitowany w poniedziałek, a nie w czwartek.
  • Felicity nazywa Olivera z Ziemi-X „Oliverem z Wysokiego Zamku”, nawiązując tym samym do serialu „The Man in the High Castle”, w którym Alianci przegrali drugą wojnę światową. Część dawnego terytorium USA należy do Wielkiej Nazistowskiej Rzeszy, część do Japońskich Stanów Pacyfiku, a pomiędzy nimi istnieje neutralna strefa buforowa.
  • Jefferson Jackson wyraża zdziwienie, dowiadując się o istnieniu innych Ziemi, chociaż w poprzednim crossoverze dowiedział się, że Supergirl jest z Ziemi-38.

Zobacz też Edytuj