FANDOM

Kanarki” – pięćdziesiąty dziewiąty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 11 lutego 2015 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 22 marca 2015 roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Oliver zaczyna odczuwać wielkie zmiany w swoim zespole, zwłaszcza z Laurel. Mężczyzna nie zauważa, że jego drużyna zmieniła się, podczas jego nieobecności. Strzała na każdym kroku pokazuje, że nie jest zadowolony z udziału w zespole siostry Sary. Próbuje ją przekonać, aby przestała udawać kogoś, kim nie jest. Wbrew jego woli, Kanarek odnajduje Wernera Zytle'a i pokonuje mając w żyłach Vertigo, tym samym udaje jej się przezwyciężyć swój największy lęk. Thea dowiaduje się o sekrecie brata, który był zmuszony jej o tym powiedzieć, aby przyszykować się na najgorsze ze strony Ra's al Ghul'a. Tymczasem Chase okazuje się być oszustem, który zostaje rozpracowany przez Roya i Malcolm'a.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Oliver Queen – To niewiele zmieni, pewnie nie uwierzysz, ale kłamałem, żeby cię chronić.
  • Thea Queen – To ty... nim jesteś.
  • Oliver Queen – Tak.
  • Thea Queen – Tamta noc, Kaptur i kobieta w czerni...
  • Oliver Queen – Córka Ra's al Ghula
  • Thea Queen – Ty tam byłeś. Ilekroć się wściekałam, że mnie spławiasz, lub okłamujesz, ty ratowałeś czyjeś życie?

Zmieszane rodzeństwo długo wpatruje się w siebie, a Oliver wyczuwa żal i zdenerwowanie

  • Thea Queen – Dziękuję! Dziękuję...
  • Thea Queen – Pachniesz dymem. Koreański grill?
  • Oliver Queen – C4.
  • Thea Queen – Miło, że nie musimy już kłamać.
  • Oliver Queen – To prawda.
  • Thea Queen – Miałeś lamerskie bajeczki.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj