FANDOM

Jerry Bertinelli (zm. w styczniu 2018 roku) – przywódca rodziny kryminalnej, który przejął władzę po śmierci Pino Bertinelliego. Z powodu niechęci oddania działalności pewnym ludziom, Ricardo Diaz zamordował mężczyznę.

Osobowość Edytuj

Jerry był porządnym człowiekiem z flegmatycznym usposobieniem i sarkastycznym humorem. Według niego był zmuszony do prowadzenia przestępczego życia, gdyż każdy inny członek rodziny zmarł lub został zamordowany. Robił więc to, co musiał, aby przeżyć. Cenił jednak życie córki bardziej, aniżeli prowadzony interes, co sprawiło, że można było łatwo zdobyć nad nim przewagę. Cechowała go niezwykła podejrzliwość, nawet do współpracowników, a także zawziętość i skłonność do interpretowania normalnych zachowań jako wrogich, obraźliwych czy też pogardliwych.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jerry przejął interes rodzinny krótko po śmierci Pino Bertinelliego, wprowadzając nowe zasady i przywracając kontrolę w organizacji. Posiadał jednak córkę, która była dla niego najważniejsza[1].

Nieuważna śmierć Edytuj

Drużyna Caydena Jamesa zdobywa port Bertinellich (5)

Śmierć ostatniego Bertinelliego

Jerry prowadził z biura interesy dotyczące portu – ostatniej rzeczy, jak pozostała jego rodzinie, kiedy to odwiedzili go tajemniczy ludzie. Ugrupowanie chciało wykupić port Bertinelliego, grożąc życiu jego córce. Dali mu czterdzieści osiem godzin na podjęcie decyzji, w przeciwnym razie jego dziecko pożegnałoby się z życiem. Zrozpaczony poszukując rozwiązania, postanowił skontaktować się z Zieloną Strzałą, co nie było łatwe. Wyjaśnił mu całą sytuację i zaproponował zawarcie sojuszu, ale jako że łucznik nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi, Jerry niedługo później przystał na żądania Caydena. Gdy mieli opuścić doki, jego samochód zatrzymał mściciel, który przypomniał mu o sojuszu i przedstawił plan. Zadaniem Bertinelliego było sprowadzenie Czerwonych Lwów – szwadrony śmierci z Czeczenii, aby przeciwstawić się przestępcom. Nie wszystko poszło jednak po myśli mężczyzny, którego ludzie dość szybko zginęli na polu walki. Jakby tego było mało Vigilante złapał łucznika, dzięki czemu Cayden James dał mu wybór. Zaoferował szansę na dalsze życie, gdyby tylko ten zdecydował się zabić bohatera. Jerry przeprosił Zieloną Strzałę i kiedy to miał oddać strzał, przeszkodził mu wybuch pobliskich filarów, który to pomógł łucznikowi w ucieczce. Bertinelli wzruszył tylko ramionami i przyznał, że port należy teraz do Jamesa, lecz mimo to, kiedy tylko się odwrócił, Ricardo Diaz go zamordował[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Divided

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Divided” wyemitowany 18 stycznia 2018 roku.

Zobacz też Edytuj