FANDOM

Ikona (świat realny) Ikony (Supergirl)

Jeremy Michael Jordan – amerykański aktor, który wcielił się w rolę Winna Schotta w serialu „Supergirl” i Grady'ego w serialu „Flash”.

Biografia Edytuj

Jeremy Jordan urodził się 20 listopada 1984 roku w Corpus Christi, w Teksasie. Jego rodzice rozwiedli się, kiedy był mały, co zmusiło go do mieszkania w małym domu z bratem, siostrą i matką. Był on normalnym studentem, który ukończył Mary Carroll High School z wyróżnieniem za uczęszczanie do chóru. Następnie ukończył Ithaca College, gdzie stopień licencjata sztuk pięknych z aktorstwa za udzielanie się w teatrze muzycznym. Przez całe dzieciństwo myślał, że jego przeznaczeniem jest muzyka, jednak na dłuższy etat wybrał karierę aktorską. Grał w takich filmach jak „The Last Five Years” i serialach jak „Prawo i porządek: sekcja specjalna”. Większą sławę zyskał jednak dzięki rolom w serialach „Smash” i „Elementary”.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej CBS, Jeremy Jordan otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Ciekawostki Edytuj

  • Jeremy jest Żydem ze strony matki, której rodzice byli żydowskimi imigrantami z Rosji, Łotwy i Litwy.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki