FANDOM

Invasion!” – setny odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład piątego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 30 listopada 2016 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Jest to trzecia część czteroczęściowego crossovera z odcinkiem „Meduza” z sezonu drugiego serialu „Supergirl”, odcinkiem „Inwazja!” z sezonu trzeciego serialu „Flash” i odcinkiem „Inwazja!” z sezonu drugiego serialu „Legends of Tomorrow”.

Opis Edytuj

Oliver budzi się w życiu, w którym nigdy nie wylądował na statku ojca, Robert i Moira żyją, Laurel jest jego kochającą narzeczoną, a ich ślub jest nieuchronny. Wszystko wydaje się być idealnie, do momentu, gdy Queen zaczyna odczuwać małe niedoskonałości, które zmuszają go do przejrzenia tej nowej rzeczywistości. Tymczasem Felicity i drużyna rekrutów, wraz z pomocą Flasha i Supergirl zajmują się nowym zagrożeniem.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Będąc specjalnym, setnym odcinkiem serialu „Arrow”, pojawiło się w nim wiele scen z innych epizodów wcześniejszych sezonów.
    • Tym samym karta tytułowa serialu ukazała wszystkie dotychczas ukazane karty ze wszystkich sezonów serialu.
  • Scena walki bohaterów i wrogów w „świecie marzeń” nie była stworzona przypadkowo. Każda para walczących ze sobą osób odnosi się do ich historii:
  • Manu Bennett nie wcielił się tym razem w Deathstroke'a i nie jest do końca pewne, kto go zagrał.
  • Curtis Holt nazywa stworzone przez siebie urządzenie „C-3PO”, odnosząc się tym samym do serii „Gwiezdnych Wojen”.
  • W „świecie marzeń” zostało wspomniane, że Tommy Merlyn został lekarzem i pracuje w Chicago. Odnosi się to do serialu „Chicago Med”, przez który Colin Donnell nie mógł pojawić się w odcinku, a jego wystąpienie podczas powrotu Olivera do prawdziwego świata niezwykle go zaskoczyło, o czym wspomniał na swoim Twitterze.

Zobacz też Edytuj