FANDOM

Hunt Multinational – obecnie nieistniejąca firma, która była stworzona i prowadzona przez Adama Hunta.

Historia Edytuj

Adam Hunt ukradł od różnych firm łączną sumę 40 tysięcy dolarów i umieścił je na koncie bankowym firmy Hunt Multinational. Biznesmen został pozwany przez Laurel Lance i w obawie przed przegraną sprawą, prawnicy Hunta przenieśli ją do sędziego Grella. To zapewniło Adamowi pewną wygraną, gdyż finansował jego kampanię. Gdy pewnej nocy mężczyznę zaatakował Strzała, zagroził, że jeśli do godziny dwudziestej drugiej jutrzejszego dnia nie odda 40 tysięcy dolarów, sam je zabierze.

Przestraszony Hunt poprosił policję o skoordynowanie planu bezpieczeństwa z szefem ochrony jego firmy. Podczas ataku bohatera, Mścicel potajemnie umieścił na ścianie małą strzałę, która pozwoliła mu przejąć 40 tysięcy dolarów, bez namierzania hakera. Wszystkie pieniądze wróciły do prawowitych właścicieli, a firma po zabójstwie Hunta przez Czarnego Łucznika upadła.

Pracownicy Edytuj

Byli pracownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według prawników Adama Hunta, pieniądze, które znikły z konta firmy były nie do namierzenia.
  • Nie jest wiadome, co się stało z Hunt Multinational po śmierci Adama.