FANDOM

Harrison Wells – naukowiec pochodzący z nieznanej Ziemi, który znany jest jako Hells Wells.

Osobowość Edytuj

Harrison Wells to genialny naukowiec, który stał się światowej sławy naukowcem. Jest dla ludzi kimś takim jak Albert Einstein czy Izaak Newton. Mimo swego geniuszu Harrison jest aroganckim i bezmyślnym głupcem, który przedstawia swoje zdanie w bardzo ironiczny i egoistyczny sposób.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – Hells Wells jest niezwykle inteligentny, co pokazał, rozwiązując niezwykle trudną zagadkę algorytmiczną Harry'ego Wellsa i odpowiadając na nią.

Biografia Edytuj

Pod koniec 2016 roku, Cisco Ramon, Caitlin Snow i Harry Wells wysłali w głąb multiwersum równanie algorytmiczne, aby odnaleźć inteligentnego Wellsa do pomocy drużynie Flasha. Hells Wells był jednym z tych, którzy byli na tyle inteligentny, aby rozwiązać równanie i na nie odpowiedzieć. Mimo starań nie został wybrany, gdyż zespół zdecydował się ściągnąć na Ziemię-1 inną jego wersję – H.R. Wellsa[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Nowe zagrożenie

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Nowe zagrożenie” wyemitowany 25 października 2016 roku.

Zobacz też Edytuj