FANDOM

Helena Trojańska – trojanka znana ze swojej niezwykłej urody. Z czasem stała się anachronizmem i wylądowała w Hollywood w 1937 roku, gdzie poznała magię kina i legendy. Nie chcąc być odesłaną do Troi, gdzie była źle traktowana przez mężczyzn, Helena została wysłana na Temiskerę, aby stać się niesamowitą wojowniczką.

Osobowość Edytuj

Helena jest miłą i spokojną kobietą, która przejmuje się losem innych. Nie była szczęśliwa na Troi i kiedy dostała się do Hollywood w 1937 roku, cieszyła się, że bogowie w końcu ją wysłuchali i pozwolili żyć normalnie. Swoją urodę nazywała klątwą, widząc, co przy niej potrafią robić mężczyźni. Miała dość przemocy i agresji i chciała zacząć normalne życie, lecz kiedy zobaczyła jak bohaterki walczą, była podekscytowana ich odwagi i męstwa. Słowa Heleny i to, co przeżyła, zmusiły Zari do zmienienia toru życia kobiety, którą odstawiła na Temiskerę, gdzie mogłaby stać się wojowniczką.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Helena Trojańska na przyjęciu (1)

Niezwykła uroda Heleny

  • Klątwa urody – Helen posiada niezwykłą urodę, która sprawia, że wszyscy mężczyźni szaleją na jej punkcie. Dochodzi nawet do walk pomiędzy zauroczonymi osobnikami, a także śmiertelnych starć.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Helena była partnerką Menelaosa, zanim została przyrzeczona królewiczowi trojańskiemu Parysowi i zabrana do Troi. Menelaos, by odbić ukochaną, zorganizował wyprawę przeciw Troi, pod dowództwem swego brata, Agamemnona. Helena mimo to spędziła pięć lat w więzy, przyglądając się wojnie trojańskiej z daleka i rozpaczając nad tysiącami ludźmi, którzy oddali życie z jej powodu[1].

Nowe życie Edytuj

Helena Trojańska zostaje odstawiona na Temiskerę (1)

Łzy szczęścia Heleny

Helena została anachronizmem i przypadkowo trafiła do Hollywood w 1937 roku, gdzie skupiła na sobie uwagę wszystkich z Warner Bros. Studio. Szybko została aktorką najnowszej produkcji, zastępując Hedy Lamarr w jej roli. Jej działania przykuły uwagę legend, którzy zaczęli obserwować kobietę. Ta widząc, jak mężczyźni zachowują się w jej obecności, wybiegła ze studia i odjechała z właścicielem K&B Pictures, wywołując wojnę dwóch studio filmowych. Na przyjęciu zorganizowanym przez Rothberga, Helena osobiście poznała legendy, lecz nie zgodziła się z nimi iść, odwołując się do swojego agenta Damiena Dahrka. Późnym wieczorem bohaterki odnalazły Helenę, która ostatecznie widząc ich odważną i wojowniczą postawę, udała się w ich towarzystwie na Waveridera, gdzie dowiedziała się, że jest anachronizmem. Kiedy część zespołu bohaterów ruszyła do walki z Darhkiem, Helen wraz z Zari i Amayą zostały na statku, gdzie po pewnym czasie zaatakowała ich Kuasa. Kobieta, widząc walkę wroga z Jiwe, zaskoczyła przeciwniczkę i zraniła ją w plecy, zmuszając do ucieczki. Kiedy legendy wróciły na Waveridera, Zari zabrała Helenę na Skoczka i odstawiła ją na Temiskerę, gdzie mogłaby stać się wojowniczką i zaznać spokoju od mężczyzn[1].

Helena rozpoczęła swoje szkolenie, aż po kilku miesiącach ciężkiej pracy stała się wojowniczką doskonałą. W pewnym momencie do kobiety zgłosiła się Ava Sharpe, która zabrała ją do Salvation w 1874 roku, gdzie miała ona swoimi zdolnościami wesprzeć legendy. Wraz z Kuasą i Jonahem Hexem stanęła do walki z armiami Juliusza Cezara, Freydís Eriksdottir i Czarnobrodego, obserwując przy tym epicką walkę między demonem Mallusem a manifestacją mocy totemów Zambezi, które przybrały formę maskotki Beebo[2].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Helen Hunt
  2. The Good, The Bad and The Cuddly

Ciekawostki Edytuj

  • Helena Trojańska odpowiada w prawdziwej historii Helenie Trojańskiej, która była partnerką Menelaosa, zanim została przyrzeczona królewiczowi trojańskiemu Parysowi i zabrana do Troi, wywołując tym samym słynną wojnę trojańską.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Helen Hunt” wyemitowany 14 listopada 2017 roku.
  2. Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „The Good, The Bad and The Cuddly” wyemitowany 9 kwietnia 2018 roku.

Zobacz też Edytuj