FANDOM

Niezależny ośrodek badawczy w centru miasta – stalibyśmy się sercem tego narodu. Odmienilibyśmy sposób w jaki ludzie postrzegają naukę, a wtedy...
Harrison Wells, „Tricksterzy

Harrison Wells (zm. w 2000 roku) – naukowiec, który zasłynął z uruchomienia akceleratora cząsteczek w latach dwudziestych XXI wieku. Jednakże, jego linia czasowa została przepisana przez Eobarda Thawne'a, który zabił go i przejął jego tożsamość, zanim ten stał się światowej sławy naukowcem.

Osobowość Edytuj

Harrison Wells był genialnym naukowcem, który w pierwszej wersji swojej linii czasowej stał się światowej sławy naukowcem. Był dla ludzi z XXV wieku kimś takim, jak Albert Einstein czy Izaak Newton. Harrison był także na swój sposób romantyczny, często ukazując swoje uczucia swej wybrance, Tess Morgan.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – jako przyszły twórca akceleratora cząsteczek, Harrison władał niesamowitą wiedzą.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

RomaticHarrisonWellsAndTessMorgan

Romantyczna rozmowa z Tess

Harrison i jego partnerka, Tess Morgan, planowali założenie swojej własnej placówki naukowej. Wells chciał ją nazwać T.E.S.S. Labs, lecz jego wybranka zaproponowała nazwę S.T.A.R. Labs, na którą ten się zgodził. Wieczorem para wracała do domu, lecz w pewnym momencie ich samochód wjechał na rozstawioną na drodze kolczatkę. Pojazd wpadł w poślizg, po czym wybił się w górę i zaczął dachować, przez co przednia szyba uległa zniszczeniu. Jej kawałki poważnie zraniły Tess, powodując jej śmierć. Gdy Harrison wołał o pomoc, z cienia wyłonił się pewien mężczyzna, który wyciągnął naukowca z pojazdu, po czym oznajmił mu, iż potrzebuje jego wizerunku. Wyciągnąwszy bliżej nieznane urządzenie, Eobard, bo tak się tajemniczy mężczyzna zwał, podłączył się do organizmu Wellsa i ukradł jego wygląd, zabijając Harrisona[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Tricksterzy

Ciekawostki Edytuj

  • Harrison Wells jest prawdopodobnie odniesieniem do postaci z komiksów DC ComicsGarrisona Slate'a, który też był założycielem S.T.A.R. Labs.
  • Gdy Eobard Thawne ukradł tożsamość Harrisona, działał na jego złe imię, tworząc z niego niebezpiecznego i zdradliwego człowieka, pałającego zemstą.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Flash”, odcinek „Tricksterzy” wyemitowany 31 marca 2015 roku.

Zobacz także Edytuj