FANDOM

Potrzebujecie terapii? Jestem terapeutką!
Harley Quinn, „Drużyna samobójców

Harley Quinn – dawny członek grupy zadaniowej X, która została uznana za zbyt obłąkaną, aby można jej było ufać na misji.

Osobowość Edytuj

Harley Quinn jest poważnie obłąkaną, szurniętą i dziwną kobietą, która samymi swoimi słowami potrafi wzbudzić obrzydzenie oraz strach. Podaje się za psychiatrę i uważa, że może pomóc w sprawach prywatnych, a tak naprawdę zależy jej na zemście i sianiu postrachu. Sam Floyd Lawton uznał, że Harley jest zbyt niebezpieczna, aby wziąć udział w misji grupy zadaniowej X.

Biografia Edytuj

Podczas kłótni Johna Diggle i Lyli w siedzibie A.R.G.U.S.-a, Harley zaproponowała pomoc ze swojej celi, podając się za przeszkoloną terapeutkę. Amanda Waller uderzyła w drzwi od celi, uspokajając więźnia[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Drużyna samobójców

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Harleen Quinzel znana była jako Harley Quinn, który posiadała niebezpieczne urządzenia i zwariowaną osobowość. Początkowo była psychiatrą w szpitalu Arkham, jednak podczas spotkania Jokera, zamiast uciekać od niego, zakochała się w nim. Łatwowierność dziewczyny tylko ułatwiła niecne plany niebezpiecznego przestępcy, co spowodowało późniejsze cofnięcie Harley licencji lekarskiej, a ją samą umieszczono w szpitalu pośród szaleńców, których niegdyś leczyła.
  • Harley miała się pojawić w odcinku Niemożliwy wybór, jednak scena z jej awanturą została wycięta[2].
  • Pomimo tego, że Harley wydaje się być szaloną i niebezpieczną członkinią grupy zadaniowej X, Carrie Cutter zastąpiła ją w drużynie.
  • Producent Marc Guggenheim przyznał, że pomimo tego, iż postać rzeczywiście była dawnym wrogiem Batmana – Harley Quinn, postać ta była tylko ester-eggiem[3].

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Arrow”, odcinek „Drużyna samobójców” wyemitowany 19 marca 2014 roku.
  2. https://www.youtube.com/watch?v=ZebyMLF86OM
  3. http://www.cosmicbooknews.com/content/cassidy-alexa-confirmed-harley-quinn-arrow

Zobacz też Edytuj