FANDOM

Artykuł dotyczy realnego świata Artykuł dotyczy serialu „Arrow” Artykuł dotyczy serialu „Flash” Artykuł dotyczy serialu „Supergirl” Artykuł dotyczy serialu „Vixen” Artykuł dotyczy serialu „Legends of Tomorrow”

Thomas Grant Gustin – amerykański aktor, który wcielił się w rolę Barry'ego Allena, Barry'ego Allena i Savitara w serialu „Flash”. Zagrał też tę samą postać w kilku odcinkach serialu „Arrow”, „Supergirl”, „Vixen” i „Legends of Tomorrow”.

Biografia Edytuj

Grant Gustin urodził się 14 stycznia 1990 roku w Norfolku. Zaraz po ukończeniu szkoły średniej w rodzinnym mieście rozpoczął studia na Elon University. Gdy otrzymał propozycję do wzięcia udziału w Broadway Revival Tour, jako Baby John w musicalu West Side Story, porzucił naukę. Sławę przyniosła mu drugoplanowa rola w trzeciej serii serialu „Glee”, gdzie wcielił się w postać Sebastiana Smythe'a, debiutując 8 listopada 2011.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Grant Gustin otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Podczas wyemitowania pilotażowego odcinka serialu, błyskawicznie stał się on bardzo popularny. Zaczął on zbierać pozytywne opinie odbiorców, a oglądalność rosła. Dzięki temu, Grant stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych młodych amerykańskich aktorów.

Ciekawostki Edytuj

  • 13 września 2013 roku ogłoszono, że Grant zagra Barry'ego Allena w drugim sezonie „Arrowa”, jednak początkowo nie myślano o spin-offie. Gdy plan wszedł życie uznano, że jeden z jego występów musi opowiedzieć trochę o życiu nastolatka, wprowadzając tym samym do serialu „Flash[1][2].

Odniesienia Edytuj

  1. http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/glees-grant-gustin-set-as-625751
  2. http://deadline.com/2013/11/cws-the-flash-to-do-standalone-pilot-instead-of-arrow-backdoor-pilot-episode-637625/

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki