FANDOM

Girls Night Out” – siedemdziesiąty czwarty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład czwartego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 7 listopada 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 8 czerwca 2018 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Po groźbach ze strony Amunet Caitlin obawia się, że jej przeszłość jako Killer Frost może do niej powrócić. Felicity przyjeżdża do Central City, aby pomóc dziewczętom przygotować wieczór panieński dla Iris, a Cisco i chłopaki zabierają Barry’ego na miasto.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

Iris przygląda się Norvokowi

  • Iris West – Zamówiliście striptizera?
  • Felicity Smoak – Wzięłabym drobne.

Felicity patrzy na oko Norvoka

  • Felicity Smoak – Masz fantazje!

Pijany Barry zaczyna wariować w barze

  • Barry Allen – Uuu... wzium!
  • Cisco Ramon – Barry, co to było?
  • Barry Allen – Skoczyłem do baru po orzeszki.
  • Joe West – Nie drgnąłeś.
  • Barry Allen – Serio?
  • Cisco Ramon – Co to za smuteczek?

Pijany Barry odpowiada z płaczem, przyglądając się mięsu

  • Barry Allen – Uwielbiam skrzydełka.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka początkowo nosił nazwę „Emergency Stop”, lecz znacznie później go zmieniono.
  • Joanie zdradza, że polubiła serię „Doktor Who”, od kiedy tytułowym Doktorem została kobieta, nawiązując do jedenastego sezonu serialu, który przez zmianę płci głównego bohatera wzbudził kontrowersję.
  • Felicity porównuje zmianę Caitlin w Killer Frost i odmienny sposób myślenia ich obu do Niesamowitego Hulka – bohatera komiksów Marvel Comics.
  • Kiedy Ralph poznaje dom Westów, wypowiada kwestie „ten dom jest...”, na co Cisco dopowiada „w pytę”, odnosząc się do słów odszyfrowanych przez algorytm, który błędnie określił znaczenie słów Barry’ego w odcinku „The Flash Reborn”.

Zobacz też Edytuj