FANDOM

Ikona (świat realny)

Freedom Fighters: The Ray” – serial animowany produkowany przez sieć telewizyjną The CW. Amerykańska premiera będzie miała miejsce w 2017 roku na kanale CW Seed[1].

Fabuła serialu jest oparta o komiks pt. „Freedom Fighters” wydawany przez DC Comics, który opisywał przygody zespołu amerykańskich superbohaterów działających pod dowództwem Wujka Sama. Ich zadaniem było robić to, czego inni superbohaterowie robić nie mogli lub też nie robili, jednocześnie walcząc przeciwko tyranii w całkowicie autorytarnym świecie.

Obsada Edytuj

Aktorzy Edytuj

Fabuła Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Ray Terrill był reporterem, który odkrył zespół rządowych naukowców pracujących nad ściśle tajnym projektem mającym zamienić światło w broń masowej destrukcji. Jednakże zanim bohater dostał okazję zgłoszenia swoich obserwacji szef przedsięwzięcia wystawił go na działanie genetycznej bomby świetlnej. Ta nie zdołała go zabić, jednakże obdarowała Raya unikalnymi mocami związanymi z samym światłem. Z nowymi zdolnościami mężczyzna uświadamia sobie, że zamiast pisać o przestępstwach, może się już z nimi sam uporać. Przybierając więc pseudonim The Ray bohater zostaje wcielony przez Wujka Sama do organizacji Freedom Fighters w celu walki z przemocą i uciskiem, gdziekolwiek by ona nie była[1].

Ciekawostki Edytuj

  • Serial ten jako drugi z Arrowwersum dzieje się na innej Ziemi. Pierwszym jest „Supergirl”, którego fabuła dzieje się na Ziemi-38. Pozostałe seriale opowiadają o losach Ziemi-1.
  • CW Seed planuje wypuścić kilka seriali z serii „Freedom Fighters” i kiedy zbierze się odpowiednia ilość bohaterów, powstanie jeden serial opowiadający o przygodach ugrupowania Freedom Fighters[1].

Galeria Edytuj

Plakaty promocyjne Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 http://screencrush.com/cw-freedom-fighters-the-ray-animated-series/

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki