FANDOM

Freedom Fighters: The Ray” – serial animowany produkowany przez sieć telewizyjną The CW. Amerykańska premiera miała miejsce w 8 grudnia 2017 roku na kanale CW Seed.

Fabuła serialu jest oparta o komiks pt. „Freedom Fighters” wydawany przez DC Comics, który opisywał przygody zespołu amerykańskich superbohaterów działających pod dowództwem Wujka Sama. Ich zadaniem było robić to, czego inni superbohaterowie robić nie mogli lub też nie robili, jednocześnie walcząc przeciwko tyranii w całkowicie autorytarnym świecie.

Obsada Edytuj

Aktorzy Edytuj

Produkcja Edytuj

Fabuła Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Mój brat Michael był w moim wieku, kiedy zmarł. Miało to miejsce osiem lat temu, był żołnierzem piechoty morskiej. Zginął przez IED w Afganistanie. Oddał własne życie, próbując uczynić świat lepszym i bezpieczniejszym miejscem. Jego poświęcenie zainspirowało mnie do poświęcenia własnego życia na dokonywanie zmian, zapewniając, że każdy bez względu na rasę, religię czy płeć będzie miał bezpieczne miejsce do życia.
Freedom Fighters The Ray (season 1) title card

Karta tytułowa sezonu pierwszego

Przez całe życie Ray Terrill walczył z niesprawiedliwością, marząc o przyczynieniu się do prawdziwych zmian na świecie, tak jak dokonał tego jego starszy brat, który zginął na wojnie w Afganistanie. Pewnego dnia mężczyzna natyka się na konającego bohatera z innego świata, którym okazuje się być jego sobowtór. Umierający Terrill przekazuje swojemu odpowiednikowi z Ziemi-1 energie, czyniąc z niego bohatera – The Raya. Szybko jednak okazuje się, że Ray oprócz nadprzyrodzonych zdolności zyskał cel do wypełnienia, który dotyczy Ziemi-X. Świeżo upieczony bohater musi nauczyć się wykorzystywać swoje moce, godząc się z prawdziwym sobą, nawet jeśli będzie to wymagało od niego szczerej i trudnej rozmowy z bliskimi.

Odcinki Edytuj

Numer odcinka Tytuł oryginalny Premiera FlagUSA
Sezon 1
1. Freedom Fighters: The Ray: S01E01 8 grudnia 2017

Ciekawostki Edytuj

  • Serial ten jako drugi z Arrowwersum dzieje się na innej Ziemi. Pierwszym jest „Supergirl”, którego fabuła dzieje się na Ziemi-38. Pozostałe seriale opowiadają o losach Ziemi-1.

Zobacz też Edytuj