FANDOM

Flash z dwóch światów” – dwudziesty piąty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 13 października 2015 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 18 kwietnia 2016 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Jay Garrick – tajemniczy mężczyzna z drugiego świata, pojawia się w S.T.A.R. Labs i ma poważne ostrzeżenie dotyczące mrocznego sprintera o imieniu Zoom, który chce zlikwidować Flasha. Barry Allen i jego zespół muszą podjąć decyzję czy zaufać nieznajomemu, jednocześnie walcząc z nowym meta-człowiekiem, który pojawił się w mieście. Tymczasem Joe musi uporać się z zdeterminowaną policjantką – Patty Spivot, która ponad wszystko chce dołączyć do jednostki specjalnej zajmującej się meta-ludźmi.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Iris West – Przejście do innego świata? Przecież to bzdura.
  • Martin Stein – Przeciwnie. Niedawno teoria przenikania się światów równoległych uznana została za prawdopodobną. Jeśli pan Garrick nie kłamie, to właśnie została udowodniona.
  • Barry Allen – Coś tu nie gra.
  • Joe West – Będę szczery: nie zrozumiałem ani słowa...
  • Cisco Ramon – Jay twierdzi, że pochodzi ze świata równoległego, bardzo podobnego do naszego...
  • Martin Stein – Wieloświat jest lepszym określeniem!
  • Joe West – Dalej nic!
  • Cisco Ramon – Poczciwiec...
  • Martin Stein – Spróbujmy tak:

Profesor zaczyna rysować na tablicy

  • Martin Stein – To nasz świat – nazwijmy go Ziemia-1. To inny świat – Ziemia-2, skąd rzekomo pochodzi Jay... I nieskończenie wiele niemal identycznych z naszym istniejących jednocześnie, co daje nieskończenie wiele alternatyw naszych losów tutaj. Na przykład Joe West na Ziemi-2 może być fizykiem noblistą... Barry Allen tu jest Flashem, a tam może być elektrykiem.
  • Joe West – Zakładam, że w każdym z tych światów ludzie muszą zarabiać na utrzymanie...
  • Martin Stein – Tak myślę.
  • Joe West – Świetnie, wracam na komendę. Spróbuję ogarnąć koncepcję podróży w czasie.

Cisco przygląda się Jay'owi

  • Cisco Ramon – Czy to bluza Barry'ego?
  • Iris West – Nie znalazłyśmy nic innego.
  • Cisco Ramon – Na tobie wygląda na mniejszą.

Cisco zaczyna się śmiać, a reszta patrzy na niego z zażenowaniem

  • Cisco Ramon – Wracam do pracy.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj