FANDOM

Neil Borman – jeden z dwunastu meta-ludzi dotkniętych przez czarną materię z Mocy Prędkości podczas pobytu w autobusie. Jego zdolności zaczęły ukazywać się dość późno, a on sam nie był w stanie ich kontrolować. Z powodu zabójczego promieniowania, jakie generował jego organizm, został okrzyknięty pseudonimem Fallout.

Osobowość Edytuj

Neil wydaje się być miłym człowiekiem, posłusznie wykonującym swoją pracę. Nie lubi, gdy ktoś wchodzi mu w drogę i nazwał Vibe'a oraz Harry'ego idiotami, kiedy ci zatrzymali jego ciężarówkę na środku drogi. Zaczął się przejmować stanem ludzi, gdy dostrzegł, że nieumyślnie wyrządzał im krzywdę swoimi nowo odkrytymi meta-ludzkimi mocami, błagając zespół bohaterów o pomoc.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Fallout strzela wiązką promieniowania

Fallout strzela wiązką

  • Generowanie promieniowania – organizm Bormana generuje wysokie stężenie promieniowania, które wpływa na wszystko dookoła niego. Wiązki promieniowania może skupić w jednym miejscu i miotać nimi przed siebie, raniąc lub zabijając przeciwników. Jego moce są jednak na tyle potężne, że Neil nie jest w stanie ich kontrolować.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Pewnego dnia Neil podróżował jednym z autobusów po Central City, jednak w czasie jazdy został narażony na promieniowanie ciemnej materii z Mocy Prędkości, z której wyszedł Flash. Tym samym wraz z jedenastką innych osób z pojazdu, mężczyzna zyskał meta-geny, nie będąc tego świadom[1].

Niebezpieczne zdolności Edytuj

Fallout traci kontrolę nad swoimi mocami i uwalnia energię promieniotwórczą (5)

Fallout traci kontrolę

Neil był klientem banku, lecz wychodząc z niego, nieumyślnie zatruł promieniowaniem swojego ciała wszystkich znajdujących się w budynku. Tym samym jego osobą zainteresowała się policja, poszukując tajemniczego meta-człowieka. Niedługo po tym Borman nie świadom niczego, poszedł jak gdyby nigdy nic do pracy. Jego ciężarówkę zatrzymał bohater Vibe i tajemniczy człowiek, którzy pozwolili mu odjechać, upewniając się, że nie jest tym, kogo poszukują. Po pracy Neil wracał do domu autobusem, zauważając w końcu, że ludzie wokół niego padają na ziemię. Dostrzegł, że to on jest tego winowajcą i przeraził się, a jakby tego było mało, otoczyła go policja, która również szybko została otruta. Kiedy na polu walki pojawiła się Killer Frost, Fallout nieumyślnie skrzywdził bohaterkę. Jego strach rósł, podobnie jak stężenie promieniowania, które miało się wkrótce uwolnić. Na jego szczęście pojawił się Flash, który z pomocą Vibe przeniósł jego promieniowanie na Ziemię-15, a on sam trafił pod opiekę Tracy Brand, która próbowała mu pomóc[2].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. The Trial of The Flash

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Luck Be A Lady” wyemitowany 24 października 2017 roku.
  2. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „The Trial of The Flash” wyemitowany 16 stycznia 2018 roku.

Zobacz też Edytuj