FANDOM

To miasto jest coraz dziwniejsze...
Eve Teschmacher, „Dead or Alive

Eve Teschmacher – sekretarka pracująca w CatCo Worldwide Media, będąca jednocześnie asystentką Cat Grant, a później Jamesa.

Osobowość Edytuj

Eve wydaje się być miłą, uprzejmą i spokojną kobietą, poświęcającą się pracy. W rzeczywistości boi się świata, który ją otacza i tego, że staje się on coraz dziwniejszy do zrozumienia. Eve jest jednocześnie niezwykle delikatną osobą, która szybko popada w depresję i płacz, kiedy coś nie idzie po jej myśli.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Eve uczęszczała na Harvard i ukończyła go z najwyższymi wynikami w klasie, a niedługo po tym otrzymała dyplom z Yale[1].

Nowa praca Edytuj

Eve is scolded by Cat

Pierwszy dzień w pracy

Po tym, jak Kara Danvers awansowała, poleciła Cat Grant Teschamcher na jej miejsce. Kobieta zaufała swojej długoletniej asystentce i przyjęła ją, jednak była dla niej niewystarczająca i ciągle na nią krzyczała, doprowadzając Eve do płaczu. Kiedy pewnego dnia dziewczyna zapomniała o kawie dla Cat, Kara przypomniała szefowej o jej osiągnięciach i upomniała się, że otrzymała ona dyplom z Yale[1].

Po kilku dniach pracy Eve, Cat postanowiła sobie wziąć urlop na czas nieokreślony i przepisała wszystkie obowiązki Jamesowi. Od tej pory młoda asystentka miała służyć dla niego, jednak była ona rozproszona Mikiem – nowym pracownikiem. Chętnie pomagała mu w jego obowiązkach, będąc w rzeczywistości wykorzystywaną. Jakiś czas później dwójka została przyłapana przez Karę na obściskiwaniu się w małym pomieszczeniu w firmie. Niedługo po tym Teschmacher dała Mike'owi dostęp do swojej karty kredytowej, dzięki czemu ten mógł zakupić garnitur na imprezę charytatywną Leny Luthor[2][3].

Eve Teschmacher see Vibe and Gypsy fight (4)

Obserwacja walki przybyszów

Kiedy Eve zabierała pewne papiery z biura szefa w CatCo, za jej plecami otworzył się portal, z którego wypadli Vibe i Gypsy. Dwójka zaczęła walczyć, a sekretarka schowała się za swoim biurkiem. Kiedy wojownicy znikli, wskakując przez portal, Eve była zaskoczona, że jej życie staje się coraz dziwniejsze. Niedługo po tym, jak Kara odrzuciła Mike'a, ten postanowił udać się na randkę z Eve. Na jej nieszczęście, nie mógł zapomnieć o Danvers i ciągle o niej rozmawiał[4].

Eve pracowała w CatCo, kiedy James Olsen przyprowadził swojego kuzyna, Marcus. Mężczyzna poprosił kobietę, aby przyniosła im jakieś przekąski, na co ten się zgodził. Gdy z nimi wróciła, zauważyła jak chłopak unosi się w powietrzu i niszczy biurowiec, czego nie mogła zrozumieć[5].

Eve Teschmacher pierwszy raz spotyka Lenę Luthor w CatCo

Pierwsze spotkanie Leny

Kiedy Lena wykupiła CatCo i odwiedziła pierwszy raz firmę, od progu przywitała ją Eve, która była zachwycona tym spotkaniem. Przyznała, że jest fanką jej osoby i prowadziła korespondencję z jej sekretarzem, chcąc się o niej jak najwięcej dowiedzieć. Podekscytowana zaproponowała, że przyniesie czarną kawę – taką, jak ta lubi, aby przygotować ją do poznania firmy i pracowników. Tego samego dnia wieczorem, Eve wraz z Leną opuszczały pracę i żegnały się z Olsenem[6].

Kiedy po kilku miesiącach odparcia inwazji Daxamianów na Ziemie Morgan Edge oskarżył Lenę Luthor o zatrucie dzieci National City ołowiem, Eve okazała się pomocna dla nowej szefowej, która kazała sekretarce zdobyć raporty wszystkich ofiar epidemii, raporty medyczne oraz dane samego oskarżyciela. Chwilę później, kiedy do biura wtargnął ojciec jednego z dzieci, Teaschmacher próbowała odciągnąć go od Luthor, lecz bezskutecznie[7].

Występy Edytuj

SupergirlEdytuj

  1. Przygody Supergirl
  2. W wirze walki
  3. Kroniki marsjańskie
  4. Luthorowie
  5. Miasto zaginionych dzieci
  6. Wyzwanie
  7. Szkody

FlashEdytuj

  1. Dead or Alive

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „SupergirlEdytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Drugi sezon serialu „Supergirl”, odcinek „Przygody Supergirl” wyemitowany 10 października 2016 roku.
  2. Drugi sezon serialu „Supergirl”, odcinek „W wirze walki” wyemitowany 7 listopada 2016 roku.
  3. Drugi sezon serialu „Supergirl”, odcinek „Kroniki marsjańskie” wyemitowany 6 luty 2017 roku.
  4. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Dead or Alive” wyemitowany 31 stycznia 2017 roku.
  5. Drugi sezon serialu „Supergirl”, odcinek „Miasto zaginionych dzieci” wyemitowany 8 maja 2017 roku.
  6. Trzeci sezon serialu „Supergirl”, odcinek „Wyzwanie” wyemitowany 16 października 2017 roku.
  7. Trzeci sezon serialu „Supergirl”, odcinek „Szkody” wyemitowany 6 listopada 2017 roku.

Zobacz też Edytuj