FANDOM

Emily Pollard – radna Star City, która za wszelką cenę chce się przyczynić do uchwalenia ustawy dotyczącej nielegalności mścicieli.

Osobowość Edytuj

Emily wydaje się być miłą i zaradną, aczkolwiek upartą kobietą, twardo stawiającą na swoim. Z jednej strony chce jak najlepiej dla Star City i jego mieszkańców, lecz z drugiej jej rozporządzenia nie zawsze są idealne. Emily w każdym przypadku zachowuje elegancje i wyrachowanie, nawet w obliczu zagrożenia. Nie ugnie się przed niczym, nawet wtedy, kiedy w jej stronę będą leciały groźby, co pokazała w przypadku konfrontacji z Vigilante. W dodatku uważała, że Queen jako burmistrz bez dużego kapitału, posiada ciekawe pomysły na jego wydanie.

Biografia Edytuj

Posiadanie broni Edytuj

Emily Pollard zgadza się na ustawę dotyczącą rejestru broni

Kompromis z Queenem

Pollard od kilku lat starała się nie dopuścić do stworzenia rejestracji broni w Star City i za każdym razem dzięki jej staraniom, projekt był odrzucany. Dopiero na po 2017 roku ponownie pojawiły się rozmowy na ten temat i w tym celu burmistrz Queen po ataku terrorystyczny Edlunda na ratusz chciał porozmawiać z radną. Kobieta wyraziła zaniepokojenie faktem, że policja wciąż nie odnalazła sprawcy zabójstwa siedmiu osób. Znając przeszłość terrorysty, Oliver przekazał Emily, że napastnik mógł chcieć w ten sposób wyrazić zaniepokojenie w związku z odrzuceniem wniosku o rejestracje broni w mieście. Dodatkowo przedstawił zmarłych znajomych i rodziców jako dowód na to, że poprawka w prawie za ich czasów mogłaby wiele zmienić. Zmierzał do tego, aby zmusić radną do współpracy w celu utworzenia rozsądnego zestawu ograniczeń, szanujących prawa każdego człowieka. Przez kolejne godziny do późnego wieczora dwójka prowadziła rozmowy, chcąc znaleźć poziom porozumienia, kiedy to telefon zmusił Queena do opuszczenia biura. W rzeczywistości burmistrz udał się w miejsce potencjalnego kolejnego celu ataku Edlunda, ratując wielu ludzi i przyczyniając się do aresztowania mordercy. Następnego dnia Pollard wyraziła zadowolenie z postępowania Olivera i otrzymała poprawki prawa dotyczącego broni, które ten wymyślił wraz z Ramirezem. Radna zgodziła się wesprzeć pomysł, uważając, że po ostatnich zajściach dalsza walka nie ma sensu, ostrzegając przy tym, że burmistrz zapłaci polityczną cenę za te zmiany[1].

Kiedy światło dzienne ujrzał fakt morderstwa detektywa Malone, Pollard pojawiła się na zebraniu rady, która oskarżała Olivera o krzywoprzysięstwo i składanie fałszywych zeznań na policji[2].

Ustawa przeciw mścicielom Edytuj

Emily Pollard udziela wywiadu dla Jane Woods

Wywiad dla kanału 52

Prawie rok później Emily zdecydowała się opracować przepisy dotyczące nielegalności mścicieli w Star City, które omówiła z zastępcą burmistrza. Po tym, jak bohaterowie nieudolnie próbowali powstrzymać terrorystkę, Pollard zdecydowała użyć tego jako pretekstu do uchwalenia ustawy, którą większość radnych poprała. Sprzeciwił się temu Queen, który powołał się na rozdział dziewiąty praw miejskich Starling City, zmieniając projekt ustawy w publiczne referendum[3].

Kilka dni później Pollard opuszczała Departament Policji, kiedy została zatrzymana przez Dinah Drake, która przekazała jej kilka ważnych dokumentów do podpisania od kapitana Pike'a. Po chwili została odrzucona na bok przez policjantkę, która dostrzegła snajpera strzelającego w ich stronę. Tego samego dnia radna wracała wieczorem do domu, gdzie o mały włos nie została zaatakowana przez tego samego napastnika – Vigilante. Emily nie poddawała się i wciąż byłą za ustawą przeciw mścicielom, w związku z czym została zaproszona na wywiad z Jane Woods dla kanału 52. Rozmowa została przerwana przez nagłe wyłączenie prądu. Pollard zrozumiała, że jest na celowniku, zaczynając uciekać, lecz mimo to w jednym z korytarzy spotkała Vigilante. Na jej szczęście pojawił się Czarny Kanarek, który uratował radną przed śmiercią. Kobieta mimo faktu, że została uratowana przez jednego z mścicieli, nie zmieniła zdania i wciąż uważała ich za zagrożenie[4].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Spectre of the Gun
  2. Fighting Fire With Fire
  3. Deathstroke Returns

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Spectre of the Gun” wyemitowany 15 lutego 2017 roku.
  2. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Fighting Fire With Fire” wyemitowany 1 marca 2017 roku.
  3. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Next of Kin” wyemitowany 26 października 2017 roku.
  4. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Deathstroke Returns” wyemitowany 9 listopada 2017 roku.

Zobacz też Edytuj