FANDOM

Elongated Journey Into Night” – siedemdziesiąty trzeci odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład czwartego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 31 października 2017 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Cisco jest w szoku, kiedy na Ziemię-1 przybywa ojciec Gypsy, Breacher. Mężczyzna bowiem nie przepada za Ramonem i zamierza go schwytać. Tymczasem Barry wpada na swojego nemezis z młodzieńczych lat, Ralpha Dibny'ego.

Scenariusz Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

FAQ Uwaga! Cytaty i dialogi zawarte w tej sekcji mogą być niedostępne!

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka początkowo nosił nazwę „Blood Will Run”, lecz znacznie później go zmieniono.
  • Cisco określa Breachera jako Predatora, a siebie jako Schwarzeneggera, nawiązując do filmu „Predator”.
  • Ralph Dibny po utworzeniu sobie kaloryfera na ciele, porównuje siebie do „Hemswortha”, nawiązując do Chrisa i Liama Hemswortha – braci znanych ze swojej muskularnej budowy.
  • Kiedy Barry i Iris badają biuro Ralpha, Iris wyciąga z szuflady butelkę Gingolda. W komiksach DC Comics napój ten dawał Dibny'emu elastyczne moce.
  • Kiedy Barry rekrutuje Ralpha do zespołu, sugeruje mu pseudonim Plastic Mana, odnosząc się do postaci z komiksów posiadającej podobne zdolności.

Zobacz też Edytuj