FANDOM

Drapieżne ptaki” – czterdziesty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 26 marca 2014 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 10 czerwca 2014 roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Kiedy Frank Bertinelli zostaje aresztowany, Oliver wie, że powrót do miasta jego córki, Heleny, to tylko kwestia czasu. Na domiar złego, do sprawy Franka zostaje przydzielona Laurel, przez co staje bezpośrednio na drodze Heleny. Oliver mówi Sarze, że poradzi sobie z Łowczynią, ale kiedy kobieta bierze zakładników w sądzie, Kanarek włącza się do akcji. W tym samym czasie, Roy uświadamia sobie, że musi zadbać o bezpieczeństwo Thei, ale nie podoba mu się to, co musi zrobić.

Scenariusz Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Sara Lance – Jesteś cały?
  • Quentin Lance – Tak skarbie. Nie odczytujesz zbirom ich praw, ale nie wyrzucaj ludzi oknem...

Roy przynosi Thei prezent

  • Thea Queen – Co to za okazja?
  • Roy Harper – Dostałem wypłatę. Gdybyś płaciła mi więcej, kupiłbym coś ładniejszego.
  • Felicity Smoak – Helenę przywiózł student, rzekomo nie wiedział, że pomaga przestępczyni, co udowadnia, że dla cycków chłopcy zrobią wszystko.
  • Oliver Queen – Pijesz do mnie?
  • Oliver Queen – Jesteś niebezpieczny... Myślałem, że ci pomogę.
  • Roy Harper – Pomagasz, choć znienawidziłem miski z wodą.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj