FANDOM

On atakuje tylko białe kołnierzyki...
Doug Miller, „Koniec roku

Douglas Miller – szef działu nauk stosowanych w Queen Consolidated. Potajemnie współpracuje z Malcolmem Merlynem w tajemniczej organizacji Tempest.

Osobowość Edytuj

Doug okazał się lojalnym człowiekiem w stosunku do Malcolma Merlyna i innych członków organizacji Tempest. Pokazał to, kiedy Walter Steele zaczął potajemnie przepytywać mężczyznę. Miller nie dał nic po sobie poznać, a następnie udał się do Merlyna i opowiedział mu o całym zajściu, co ostatecznie doprowadziło do porwania prezesa Queen Consolidated.

Biografia Edytuj

Douglas Miller talk with Walter Steele about Tempest (4)

Rozmowa z Walterem

Doug został wezwany przez Waltera Steela do swojego biura, kiedy prezes Queen Consolidated dowiedział się, że jego nazwisko znajduje się na liście organizacji Tempest. Po pytaniu o budowie Centrum Nauk Stosowanych odpowiedział, że przekroczyli budżet. Walter następnie podchwytliwie oznajmił, że po morderstwie Adama Hunta, Strzała może wziąć na kolejny cel pracownika korporacji. Tym samym chciał wymusić informacje od Douga, jednakże mężczyzna udawał, że o niczym nie wie[1].

Po tajemniczym przesłuchaniu przez szefa, Doug udał się do Malcolma Merlyna i oznajmił go, że Walter wie za dużo. Mężczyzna postanowił zająć się osobiście mężem Moiry[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Koniec roku

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Arrow”, odcinek „Koniec roku” wyemitowany 12 grudnia 2012 roku.

Zobacz też Edytuj