FANDOM

Dźwięk i wściekłość” – jedenasty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 27 stycznia 2015 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 16 listopada 2015 roku na kanale TV Puls.

Opis Edytuj

Były uczeń i ulubieniec Eobarda Wellsa, Hartley Rathaway zamierza zemścić się na swoim nauczycielu za to, że nie posłuchał jego ostrzeżeń przed wybuchem akceleratora cząsteczek. Teraz potrafi manipulować falę dźwiękowe, a w połączeniu z geniuszem, młodzieniec jest niebezpiecznym zagrożeniem dla Central City. Tymczasem Iris West dostaje prace w Central City Picture News jako dziennikarz. Niestety, jej przełożony nie chce mieć z nią nic wspólnego. Cisco Ramon wspomina swój pierwszy dzień w S.T.A.R. Labs, kiedy to poznał Hartley'a i Caitlin, a także zyskał sympatie Wellsa. Joe prosi Eddie'go o pomoc, ale chce, aby zachować to w tajemnicy przed Barrym.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Joe West – Dzwonił ktoś z wiadomości, na lodówce masz numer
  • Iris West – Dlaczego nie mówiłeś?
  • Joe West – Właśnie mówię.
  • Harrison Wells – Hartley'u, poznaj Cisco Ramona. To jeden z najzdolniejszych inżynierów, jakich spotkałem.
  • Cisco Ramon – Nie mogę uwierzyć, że Harrison Wells tak powiedział.
  • Harrison Wells – Będzie nieocenionym członkiem twojego zespołu
  • Hartley Rathaway – Panu ufam, ale nie zaufam osobie, która do pracy w ośrodku za miliard dolarów przychodzi w koszulce z napisem „Spokojnie, Han strzela pierwszy”.
  • Harrison Wells – Dasz nam chwilę?
  • Cisco Ramon – Oczywiście.

Cisco odchodzi

  • Hartley Rathaway – Nie musi mi pan wyjaśniać swoich decyzji kadrowych, ale dla zabawy załóżmy, że jednak musi.
  • Harrison Wells – Dobrze lokuje na przyszłość.
  • Harrison Wells – Hartley to jeden z najbystrzejszych umysłów jakie spotkałem.
  • Joe West – Jakieś powiązania z Rathaway Industries?
  • Harrison Wells – Jego dziadek założył firmę, ojciec ją rozbudował, a on ją odziedziczył...
  • Caitlin Snow – ...ale postawił się rodzicom.
  • Harrison Wells – Stare fortuny, stare wartości. Gdy się poznaliśmy, już się go wyrzekli. Bez niego nie stworzyłbym akceleratora.
  • Barry Allen – Nigdy o nim nie wspominaliście.
  • Caitlin Snow – Miał trudny charakter...
  • Cisco Ramon – Krótko mówiąc, był palantem, choć czasami potrafił być deklem.
  • Harrison Wells – Dajcie nam chwile...
  • Hartley Rathaway – Do zobaczenie Cisco.
  • Cisco Ramon – Wątpię!
  • Hartey Rathaway – Twoja cisza jest wymowna.
  • Harrison Wells – Nikt nie jest bardziej głuchy, niż ten, który słucha.
  • Harrison Wells – Skąd wiedziałeś, że pracujemy z Flashem?
  • Hartley Rathaway – Napisałem algorytm heksagonalny śledzący wszystkie jego pojawiania, obliczające teoretyczną trajektorie wyjścia. Innymi słowy, za każdym razem, gdy uciekał ze sceny zbrodni, biegł w tym kierunku.
  • Harrison Wells – Jesteś genialny... i jakikolwiek ból, jaki poczułeś przeze mnie, nie był moim celem.

Flash wprowadza Szczurołapa do S.T.A.R. Labs

  • Hartley Rathaway – Zawsze marzyłem o porwaniu przez faceta w skórzanym wdzianku.
  • Barry Allen – Musiało ci być ciężko.
  • Joe West – Być tak przystojnym?
  • Barry Allen – Wychowywać mnie.
  • Joe West – A, to.
  • Barry Allen – Dzieciak lubiący matmę i chemię, robiący eksperymenty w garażu... Naprawdę musiało być ci ciężko. Gdy zacząłem chodzić na zajęcia rozszerzone, nie byłeś już w stanie mi pomagać. Pewnie czułeś się, jakbyś konkurował z Richardem Dawkinsem, Neilem Tysonem, Henrym Allenem. Ale żaden z nich nie mógłby cię zastąpić, nawet Wells...

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj