FANDOM

Człowiek w kapturze” – czterdziesty drugi odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 16 kwietnia 2014 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 24 czerwca 2014roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Oliver, Sara, John i Felicity powracają do kryjówki, gdzie czeka na nich Slade Wilson. Po pojedynku, jeden z członków drużyny trafia do szpitala. Thea Queen dochodzi do granic wytrzymałości, ale kiedy jej brat chce się do niej zbliżyć, Wilson mu przeszkadza i stawia go przed wyborem: albo Queen zmierzy się z nim, albo z jego rodziną. W tym czasie, Laurel Lance musi poradzić sobie z nowym sekretem.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Oliver Queen – Nie mamy wyboru.
  • Felicity Smoak – Plan jest kiepski.
  • Oliver Queen – To twój plan.
  • Felicity Smoak – Mogłeś zaprzeczyć.
  • Quentin Lance – Wszytko jest w porządku.
  • Laurel Lance – To ma być w porządku?
  • Quentin Lance – Skup się na sobie. Chodzisz na spotkania?
  • Laurel Lance – Tak, opowiadam o ojcu za kratkami.
  • Felicity Smoak – Cisco, Catilin! Jesteście cali? Nie zrobił wam krzywdy?
  • Caitlin Snow – Skąd wiesz, że to był mężczyzna? Znasz świra z maską i mieczem?
  • Felicity Smoak – Nie znam... Użyłam formy męskiej, bo w radiu wspominali, że to wielki twardziel. To sugeruje faceta...
  • John Diggle – John Diggle, ochrona Queen Consolidated. Napastnik zabrał przemysłową wirówkę?
  • Caitlin Snow – Nie, to sekret.
  • Felicity Smoak – Jaki?
  • Caitlin Snow – Muszę go dochować.
  • Felicity Smoak – Cisco też musi?

Cisco próbuję coś powiedzieć, jednak Caitlin mu przerywa

  • Caitlin Snow – Tak.

Ciekawostki Edytuj

  • Miejsce, w którym krew Roya Harpera była transportowana do innych przestępców znacznie przypomina miejsce z komiksów DC Comics, w którym zmarło wielu bohaterów.

Zobacz też Edytuj