FANDOM

Człowiek w żółtym kombinezonie” – dziewiąty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 9 grudnia 2014 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 listopada 2015 roku na kanale TV Puls.

Opis Edytuj

Barry Allen staje twarzą w twarz ze swoim nemezis – człowiekiem w żółtym stroju, który zamordował jego matkę. Młody naukowiec jest sfrustrowany, gdy tajemniczy mężczyzna ucieka, ale Wells i Cisco wymyślają sposób, jak go uwięzić. Wszystko czego potrzebują to przynęta, którą staje się urządzenie tachionowe. Tymczasem w Boże Narodzenie w domu Westów, Iris przygotowuje dom na święta. Eddie pyta ją, czy chce zamieszkać z nim, tym samym zmieniając swoje życie. W tym samym czasie Caitlin odnajduje Roonie'go.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Caitlin Snow – Co to?
  • Barry Allen – Z pozdrowieniami od Iris. Słynny ajerkoniak babci Ester.
  • Cisco Ramon – To rozumiem.
  • Harrison Wells – Dla mnie później. Nie chcę prowadzić po kielichu...

Barry przytula się do Iris

  • Barry Allen – Kocham cię Iris.
  • Iris West – Ooo! Ja ciebie też.
  • Barry Allen – Kochałem cię jeszcze zanim rozumiałem te słowo, a potem zginęła moja mama i musiałem mieszkać z dziewczyną, w której się zakochałem. Tyle razy chciałem ci to powiedzieć... Na szkolnym balu, kiedy wyjeżdżałem na studia, gdy z nich wróciłem, na nocnych pogaduchach, każde urodziny i święta, ale zawsze to w sobie tłumiłem. Po utracie mamy i taty bałem się, że jeśli tego nie odwzajemnisz, ciebie też stracę. Tak bardzo się tego bałem, że tak się stało. Miałem całe życie, aby ci o tym powiedzieć, a teraz jesteś z Eddie'm... Wiem, to kiepski moment, ale... nie mogłem cię dłużej okłamywać. Przepraszam.

Barry odchodzi od Iris

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy mężczyzna w żółtym stroju mówi: „Nie jestem Flashem, choć niektórzy mówią inaczej”, odnosi się do szczególnych słów Reverse-Flasha z komiksów DC Comics.
  • Cisco Ramon wspomina Joe, że podczas morderstwa Norry Allen było dwóch biegaczy, co może odnosić się do istnienia innych uniwersów w komiksach DC Comics.
    • Dwoje biegaczy odnosi się również do serii DC Comics pod tytułem Flashpoint, gdzie Barry udaje się w podróż w czasie za pomocą swojej szybkości i zatrzymuje Reverse-Flasha przed zamordowaniem swojej matki. Tym samym Flash zmienia bieg historii, tworząc nowe – 52 uniwersum.

Zobacz też Edytuj