FANDOM

Jesteśmy ze sobą związani, głąbie!
Cynthia Reynolds, „Finish Line

Cynthia Reynoldsmeta-człowiek będący jednym z kolektorów zamieszkujących Ziemię-19, znany pod pseudonimem Gypsy. Początkowo przybyła na Ziemię-1 z zamiarem zabrania H.R. na swoją Ziemię, gdzie miał czekać na niego sąd ostateczny za złamanie ważnej zasady ich świata. Kobieta przegrała jednak pojedynek z Vibem i postanowiła zostawić mężczyznę w spokoju. W późniejszym czasie była wielokrotnie sojuszniczką drużyny Flasha.

Osobowość Edytuj

Gypsy wydaje się być niezwykle pewną siebie, odważną, a także zaradną kobietą. Stara się być przygotowaną na każdą sytuację, nie dając za wygraną i walcząc do samego końca nawet wtedy, kiedy jest bliska przegranej. Po porażce z Vibem doceniła starania drużyny Flasha w uratowaniu człowieka, którego nawet nie znali. Wielkim atutem Gypsy jest jej urok osobisty i dojrzałość, którymi zauroczyła Cisco. Mimio swojej odwagi i zawziętości, początkowo nie zamierzała pomagać drużynie, lecz namówił ją do tego Ramon, przez co wielokrotnie pojawiała się, kiedy była potrzeba.

Podczas ostatecznej walki z Savitarem uratowała Ramona i stwierdziła, że pomiędzy nią a Cisco jest specjalna więź, dzięki której czuła, iż mężczyzna jest w niebezpieczeństwie. Nie chciała jednak otwarcie wyznać, że technik jej się podoba.

Moce i zdolności Edytuj

Gypsy powers

Umiejętności Gypsy

Moce Edytuj

  • Manipulacja energią międzywymiarową – Gypsy potrafi nawiązać połączenie z różnymi wibracjami multiwersum i manipulować nimi. W taki sposób jest ona w stanie zobaczyć zdarzenia z przeszłości, przyszłości oraz mające miejsce w wymazanych liniach czasu. Potrafi także generować ze swoich dłoni potężne fale uderzeniowe, które potrafią zranić, a nawet zabić.
  • Podróże między światami równoległymi – manipulacja energią międzywymiarową pozwala Gypsy otwierać portale do innych wymiarów. Zdolność ta wymagają od niej całkowitego skupienia i świadomości tego, co jest dokładnie jej celem.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Gypsy jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – Gypsy potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – będąc kolekcjonerem, Gypsy posiada niezwykłą kondycję fizyczną. Nieustannie angażuje się w treningi fizyczne i pościgi, zwiększając swoje kompetencje.

Biografia Edytuj

Poszukiwania zbiega Edytuj

Cisco and Gypsy miss kiss

Nieudany pocałunek z Vibem

Gypsy wyskoczyła z portalu w jednej z ciasny uliczek w Central City, gdzie sprawdziła na hologramie twarz człowieka, którego poszukuje[1].

Gypsy włamała się w nocy do CC Jitters, gdzie dotykając monety ze słoika na napiwki, zobaczyła wizję, która podpowiedziała jej, że jest na dobrym tropie. Nagle zaatakowało ją dwóch policjantów, jednak zostali oni ogłuszeni falami uderzeniowymi, a kobieta zdążyła uciec przez portal. Następnego dnia, Gypsy wytropiła swój cel w S.T.A.R. Labs, do którego weszła przez portal. Zaskoczona mocami Cisco, odparła jego atak, a następnie zatrzymała swoimi zdolnościami Kid Flasha. Zaraz po tym przedstawiła, że przyszła po Harrisona, który opuszczając Ziemię-19, złamał zakaz podróży między wymiarowych i musi zostać skazany. Dała mu dwadzieścia cztery godziny na zamknięcie swoich spraw, po czym pożegnała się z Cisco i uciekła. Kiedy później kobieta przyszła po poetę, Ramon wyzwał ją do pojedynku, otrzymując kolejną dobę na przygotowanie się. Jeszcze tego samego dnia Gypsy piła kawę w parku, kiedy zauważyła za sobą Wellsa. Mężczyzna chciał się poddać, kiedy to wojowniczkę bezskutecznie zaatakował Flash. Zdenerwowana kobieta uznała to za podstęp, ale ostatecznie zdecydowała się walczyć z Cisco mimo wszystko, lecz zabrała ze sobą H.R. jako ubezpieczenie przed kolejną próbą jej oszukania. Następnego dnia wieczorem, Vibe stanął naprzeciwko Gypsy, zaczynając walczyć o wolność przyjaciela. Podczas walki przenosili się od Ziemi-2, przez Ziemię-38, aż do nieznanego, wulkanicznego świata. Kiedy wojowniczka miała wykończyć przeciwnika, ten wykorzystał moment bezbronności Gypsy i z pomocą fal uderzeniowych pokonał ją – tym samym wolność H.R. i jej życie było w rękach Vibe. Chłopak wytłumaczył, że w ich świecie się tak nie robi i darował kobiecie życie. Mając wrócić na Ziemię-19, Gypsy zdradziła, że musi ogłosić, iż zabiła Wellsa, aby ten nigdy nie był ścigany, lecz tym samym mężczyzna nie będzie mógł powrócić do swojego domu. Kiedy żegnała się z Ramonem, chłopak chciał ją pocałować, lecz ta otworzyła w ostatnim momencie portal, wracając do swojego świata[2].

Gypsy meet Accelerated Man

Spotkanie z Accelerated Manem

Próbując znaleźć uciekiniera z Ziemi-19 na Ziemi-2, Gypsy zaatakował Grodd, który zabrał kobietę do Gorilla City. Tam przejął nad nią kontrolę, przygotował armię ponad stu goryli i korzystając z umiejętności swego więźnia, przedostał się na Ziemię-1[3]. Następnie Gypsy przedostała się do S.T.A.R. Labs, gdzie zaatakowała Cisco i Barry'ego, kiedy nagle ogłuszył ją Harry. Po obudzeniu się w celi w rurze kobieta wytłumaczyła drużynie, że ostatnie co pamięta to pościg za jednym z wyłomiarzy na Ziemi-2, kiedy zaatakował ją rozwścieczony gigantyczny goryl. Jakiś czas później, kiedy Ramon przyszedł prosić o pomoc kobietę w powstrzymaniu ataku armii goryli na miasto, ta odmówiła, tłumacząc, że nie jest to jej problem. Po tej rozmowie została wypuszczona i udała się na Ziemie-19, gdzie spotkała się z Accelerated Manem, któremu dostarczyła informacje o poszukiwanym wyłomiarzu. Po chwili za jej plecami pojawił się Vibe, któremu ostatecznie udało się namówić kobietę do pomocy. Wspólnie na Ziemię-1 sprowadzili Solovara, który pokonał Grodda w walce. Następnie odesłali goryle na ich świat, po czym Gypsy pożegnała pocałunkiem Cisco i odeszła na swoją Ziemię[4].

Gypsy ścigała Abra Kadabrę, kiedy ten pojawił się na Ziemi-1. Była o krok od złapania go wraz z Flashem, kiedy ten użył sztuczki z kartami i zniknął. Udała się więc do S.T.A.R. Labs, gdzie wyjaśniła zespołowi, dlaczego jest on tak niebezpieczny. W rzeczywistości chciała się odegrać za zabójstwo, jakiego ten dokonał w jej świecie – zamordował jej partnera. Gdy ostatecznie udało im się uchwycić Abra Kadabrę, Gypsy pozwoliła przyjaciołom zamknąć go w rurze i wyciągnąć z niego informacje o tożsamości Savitara. Kiedy kłóciła się z Cisco w warsztacie, usłyszała alarm i udała się do celi, gdzie ujrzała, jak Joe wypuszczał przestępcę. To ją podburzyło i udała się go odnaleźć, opowiadając w międzyczasie Ramonowi, dlaczego uchwycenie wroga jest dla niej tak ważne. Gdy bohaterowie odkryli jego plan, postanowili połączyć siły mimo odmiennych zdań, skutecznie go łapiąc. Gypsy przed zabraniem go na swoją ziemię zatrzymała się, dając mu szansę do pomocy drużynie Flasha, lecz ten odmówił. Zaraz po tym obydwoje weszli przez wyłom na Ziemie-19[5].

Miłosne połączenie Edytuj

Gypsy resuce Cisco before Savitar and Killer Frost

Uratowanie Ramona

Kiedy Cisco był przetrzymywany przez Savitara i Killer Frost, Gypsy miała wizję, że chłopak potrzebuje pomocy. Zjawiła się więc tam i przeniosła go w bezpieczne miejsce, gdzie wytłumaczyła mu, że oboje są połączeni. Wspólnie przygotowywali się do wali z Savitarem, wyciągając z Mocy Prędkości Jaya Garricka. Kiedy nadszedł odpowiedni moment, bohaterowie zaczęli ze sobą walczyć, doprowadzając w końcu Allena z przyszłości do opuszczenia zbroi. Ku zdziwieniu pozostałych, ostateczny cios zadała Iris, która zastrzeliła wroga, wymazując go z czasoprzestrzeni. Po tym wszystkim drużyna przyrządziła H.R. godny pogrzeb, na którym pożegnali odważnego przyjaciela, jak i pozwolili Caitlin odejść i odnaleźć własną, nową ścieżkę życia. Wspólnie zamierzali wypocząć, kiedy to nad Central City zaczęła szaleć burza Mocy Prędkości. Nie widząc innego rozwiązania i znając przyczynę jej wystąpienia, Allen postanowił powstrzymać ją, udając się do wymiaru szybkości. Pożegnał się z przyjaciółmi, a gdy wszedł w portal, burza ustąpiła, zmuszając zespół do przemyśleń[6].

Sześć miesięcy później Gypsy pojawiła się niespodziewanie w S.T.A.R. Labs, gdzie okazało się, że jej relacje z Cisco znacznie się polepszyły. Dziewczyna umówiła się z nim na randkę, na której niezwykle jej zależało, lecz Ramon co chwile miał wymówkę w postaci pracy. Kiedy w końcu zapytał, czemu jej tak na tym zależy, Gypsy powiedziała o święcie, który obchodzą na jej ziemi zakochani. Nie jest sentymentalna, ale przy Cisco ma ochotę się wygłupiać, bawić i smakować nowości. Chłopak zrozumiał potrzeby dziewczyny i gdy tylko uporał się z Kilg%rem, przyszykował dla siebie i Gypsy wykwintną kolację, na której przeprosił jej za swoje zachowanie i obleciał bardziej interesować się kulturą kobiety[7].

Gypsy i Cisco rozmawiają z Breacherem przed opuszczeniem Ziemi-1

Pożegnanie Breachera

Po upojnej nocy z Cisco Gypsy postanowiła zajść do łazienki, a gdy po chwili z niej wyszła, zobaczyła swojego ojca torturującego Cisco. Po przedstawieniu sobie mężczyzn kobieta pozwoliła ojcu iść z chłopakiem do S.T.A.R. Labs, a niedługo po tym, cała trójka udała się na kawę do CC Jitters. Breacher jednak nie zamierzał pić kofeiny, ze względu na to, co stało się z jej uprawami na Ziemi-19. W związku z tym Gypsy zaproponowała herbatę, a kiedy wróciła, mężczyzn już nie było. Znając doskonale swojego ojca, wywnioskowała, że rozpoczął on 24-godzinne polowanie. Po upływie tego czasu Gypsy wraz z Breacherem opuścili Ziemię-1. Mężczyzna wyraził szacunek wobec Cisco, po czym zawołał córkę za pomocą jej imienia, zdradzając je Ramonowi. Po chwili weszli w wyłom, aby zająć się naruszeniem kodeksu[8].

Jako że Gypsy nie mogła osobiście spotkać się z Cisco podczas świąt, wysłała mu holowiadomość erotyczną, gdzie była przebrana za panią Mikołaj[9].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Cindy Reynolds znana była pod pseudonimem Gypsy i potrafiła skutecznie siać spustoszenie na polu bitwy dzięki mocom telepatii oraz umiejętności rzucania iluzji. Największą z jej zdolności była umiejętność wywoływania koszmarnych wizji, której początkowo kobieta bała się używać.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Borrowing Problems From The Future” wyemitowany 24 stycznia 2017 roku.
  2. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Dead or Alive” wyemitowany 31 stycznia 2017 roku.
  3. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Attack on Gorilla City” wyemitowany 21 lutego 2017 roku.
  4. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Attack on Central City” wyemitowany 28 lutego 2017 roku.
  5. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Abra Kadabra” wyemitowany 28 marca 2017 roku.
  6. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Finish Line” wyemitowany 23 maja 2017 roku.
  7. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Mixed Signals” wyemitowany 17 października 2017 roku.
  8. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Elongated Journey Into Night” wyemitowany 31 października 2017 roku.
  9. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Don't Run” wyemitowany 5 grudnia 2017 roku.

Zobacz też Edytuj