FANDOM

Corto Maltese” – czterdziesty dziewiąty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 22 października 2014 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 2 listopada 2014 roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Oliver decyduje, że nadszedł czas, aby Thea powróciła do Starling City, więc pakuje się do Corto Maltese, gdzie Felicity odnalazła miejsce pobytu dziewczyny. Lyla prosi Diggle'a, aby pojechał z Queenem, ponieważ jeden z jej agentów zniknął właśnie tam i chciałaby, żeby przyjrzał się tej sprawie. Czując się odpowiedzialnym za wyjazd Thei, Roy dołącza do przyjaciół w ich podróży. Tymczasem Laurel spotyka Teda Granta, a Felicity dostosowuje się do jej nowej pracy.

Scenariusz Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Oliver Queen – Ustaliłaś, gdzie jest Thea?
  • Felicity Smoak – Nie we Włoszech... Nawet nie w Europie.
  • Oliver Queen – Więc gdzie?
  • Felicity Smoak – Namierzyłam jej telefon. Wysyła SMS-y z Corto Maltese.
  • John Diggle – Ameryka Południowa. Twoja rodzina ma fioła na punkcie wysp.

John patrzy na swoją małą córkę

  • John Diggle – Nic nie robisz, a nie mogę oderwać wzroku.
  • Lyla Michaels – Co będzie, gdy odkryje chłopców?
  • John Diggle – Od tego mam Glocka.
  • Ray Palmer – O, panna Smoak! Dzień dobry... chyba... spędziłem tu noc. Mój poprzednik zostawił... jak to grzecznie powiedzieć? Bałagan. Wybacz, za dużo kofeiny – trzy espresso. A skoro o tym mowa...
  • Felicity Smoak – Stój! Mam kilka zasad: żadnych nocnych e-maili, zleceń osobistych i żadnej kawy. Nie będę ci przynosiła espresso – to nie podlega negocjacji.
  • Ray Palmer – Podziwiam twoje zasady... To Gerry Conway, twój asystent. Ma ci przynieść kawę? A może stworzyłaś front anty-kofeinowy?

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj