FANDOM

Ciemność i światło” – dwudziesty ósmy odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 3 listopada 2015 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 2 maja 2016 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Barry Allen poznaje Doktor Light – dziewczynę, która przeszła przez portal z Ziemi-2. Jay Garrick oznajmia chłopakowi, że kobieta nie była zagrożeniem w ich świecie, więc Allen może z nią porozmawiać. Jednak podczas walki z Flashem, meta-człowiek oślepia ją, przez co naukowiec poznaje szokujące fakty o Zoomie. Jakiś czas później, Allen i Patty Spivot udają się na randkę.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Harrison Wells – To Doktor Light. Była drobną złodziejką. Wybuch akceleratora daje jej zdolność czerpania światła z gwiazd.
  • Cisco Ramon – Ale czad!
  • Harrison Wells – Gwiazdy są głównie zbudowane z wodoru i helu... Czad raczej na nich nie występuje.
  • Cisco Ramon – Nasz Wells był zły – ty jesteś dupkiem!
  • Cisco Ramon – Ciągle nie wiem, co myśleć o moich mocach...
  • Barry Allen – Nie jesteś sam
  • Caitlin Snow – Potrzebna ci ksywka.
  • Cisco Ramon – Muszę wymyślić coś ekstra... Coś wpadającego w ucho. Coś jak...
  • Barry Allen – ...jak Vibe?
  • Caitlin Snow – Vibe.
  • Cisco Ramon – Vibe!

Ciekawostki Edytuj

  • Jay Garrick wspomina, że jego najbliższy przyjaciel pochodzi z zanurzonego miasta Atlantydy. Jest to odniesienie do bohatera z komiksów DC ComicsAquamana, który jest królem Atlantydy.

Zobacz też Edytuj