FANDOM

Christopher Chance – mężczyzna znany ze swoich niezwykłych zdolności do przybierania postaci innych ludzi znany pod pseudonimem Human Target.

Osobowość Edytuj

Christopher jest przyjaznym i jednocześnie profesjonalnym człowiekiem posiadającym ogromny dystans do siebie i pracy, jaką wykonuje. Kiedy musi wcielić się w kogoś, najważniejszym faktem według niego jest poznanie swojego celu bardziej, niż on sam zna siebie. Właśnie przez to często myli się do tego, kim jest i w ten sposób wyjawił Oliverowi, że Billy jest z Felicity. Jednocześnie próbował rozweselić mężczyznę w dość sympatyczny sposób, pokazując tym samym swoje poczucie humoru. Nie przeszkadza mu również zabijanie innych, przynajmniej wtedy, kiedy robi to w obronie innych.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

Human Target mask

Maska Human Targeta

  • Ekspert w walce wręcz – Christopher jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – Christopher potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – Christopher regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.
  • Poliglota – Christopher potrafi biegle posługiwać się kilkoma językami. Ukazał zdolność użycia swojego ojczystego języka, jak i rosyjskiego.
  • Zmienna fizjologia – Christopher potrafi wcielić się w każdego człowieka za pomocą stworzenia przekonującej maski, a także dopasowania się do swojego celu. Nie ma tutaj wyjątków, gdyż za pomocą zmian typowo kosmetycznych może zmienić swój rozmiar, budowę ciała, kolor skóry itd. Jego metamorfoza jest tak doskonała, że przybierając postać celu, jest nie do odróżnienia od niego samego.
  • Personifikacja – Christopher oprócz przejścia niesamowicie dokładniej metamorfozy w przypadku wcielenia się w cel, uczy się perfekcyjne naśladować całą postawę osoby, jej maniery, wzorzec mowy, ideologię i poglądy. Sam głos jest nie do odróżnienia, co tylko wskazuje na skuteczność Chance’a.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Christopher został zatrudniony przez Anatoly’ego Knyazeva aby chronił Olivera Queena i pilnował Viktora – członka Bratvy, który zachowywał się dość podejrzanie. Chance pod postacią „przyjaciela Bratvy” starał się na początku ostrzec młodzieńca i radził mu nie opuszczać klubu, jednak ten nie posłuchał. Gdy poszedł zaraz za mężczyzną, zauważył, jak przed wyjściem atakuje go dwóch ludzi Viktora, których „przyjaciel Bratvy” bez problemu zabił, ratując Queena. Następnie powiedział rannemu, że ma przekazać szefowi o pozostałej części zapłaty, po czym odszedł i niezauważenie ściągnął swoją maskę[1].

Śmierć burmistrza Queena Edytuj

Human Target also Oliver Queen death (2)

Zaaranżowana śmierć Queena

Christopher został poproszony pod koniec 2016 roku przez Johna o pomoc, więc ten postanowił stawić się w Star City, gdzie wcielił się w burmistrza Queena. Mężczyzna stawił się na rozmowie z dziennikarką Susan Williams, którą poprosił o miesiąc spokoju, aby móc się wykazać jako burmistrz. Następnie wraz z Theą spotkał się z radnym Kullensem, od którego zażądał zmiany lokalnego planu i poparcia jego pomysłu, wyciągając jego brudy z przeszłości. Kiedy mężczyzna opuszczał ratusz, został postrzelony przez uzbrojonego napastnika. Następnie udał się do kryjówki i przedstawił się drużynie mścicieli, ściągając maskę. Queen podziękował Christopherowi za chęć pomocy zespołowi przez cały dzień. Podczas rozmowy Chance zdradził, że stając się celem, dowiaduje się o nim wszystko, nawet o rzeczach, o których ten sam nie wie. Dał też radę Oliverowi, aby nie ukrywał się za maską i szedł do przodu jak Felicity, zdradzając swoją rozmowę z Billym, kiedy udawał burmistrza. Kiedy mściciele odkryli plan Charona, Chance wcielił się w jednego z ludzi gangstera, aby pomóc zespołowi w planie zniszczenia organizacji Tobiasa. Kiedy bohaterowie wkroczyli i zaczęła się walka, Human Target widząc jak Scimitar atakuje Artemis i Mister Terrific, zamordował wroga, który był zaskoczony zdradą mężczyzny. Chance ściągnął zaraz po tym maskę i pochwalił nowy hełm należący do Spartana. Po złapaniu Tobiasa i innych ważnych przywódców grup przestępczych ze Star City, Chance spotkał się z burmistrzem Queenem w ratuszu, gdzie chciał się z nim pożegnać, żartując przy okazji z Felicity, która odwiedziła Olivera i nazywając ją żartobliwie „diabłem”[1].

Chance opuścił Stany Zjednoczone w pewnym momencie z nieznanych powodów, pozostając poza krajem do końca 2017 roku[2].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Human Target

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Human Target” wyemitowany 2 listopada 2016 roku.
  2. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Tribute” wyemitowany 19 października 2017 roku.

Zobacz też Edytuj