FANDOM

Chodząca bomba atomowa” – trzynasty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 10 lutego 2015 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 18 listopada 2015 roku na kanale TV Puls.

Opis Edytuj

Po tym jak Ronnie Raymond atakuje fizyka, zespół ze S.T.A.R. Labs zdaje sobie sprawę, że trzeba zająć się niebezpiecznym narzeczonym Caitlin Snow. Wnioskują, że najlepszym sposobem, aby go odnaleźć, jest myślenie jak Martin Stein – człowiek, który jest w ciele Ronniego. Naukowiec pracował nad projektem o nazwie F.I.R.E.S.T.O.R.M., który był podobnie niebezpieczny jak wybuch akceleratora cząsteczek. Tymczasem Barry Allen stara się zrównoważyć swoje obowiązki jako Flash, aby poprawić relacje z Lindą Park. Detektyw Joe wznawia śledztwo dotyczące Nory Allen i werbuje Cisco do pomocy.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Eddie Thawne – Przed panem całe życie!
  • Samobójca – Wcale nie!

Flash ratuje samobójce

  • Samobójca – Pozwolicie mi tam wrócić?
  • Eddie Thawne – Nie.
  • Cisco Ramon – Jesteś pogromcą złoczyńców i kobiecych serc!
  • Barry Allen – Było ekstra, dzisiaj znowu się spotykamy.
  • Caitlin Snow – Serio?
  • Cisco Ramon – Nie boisz się, że to trochę za szybko?
  • Barry Allen – Dlaczego? To druga randka.
  • Cisco Ramon – Za szybko, za wcześnie. Jesteś szybki, ale jest szybko i szybko. Za mało subtelnie?
  • Caitlin Snow – Przy twoim zwiększonym przypływie krwi i tętnie...
  • Cisco Ramon – ...będziesz musiał myśleć o całej zgrai martwych piesków, i baseballu, i zakonnicach.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalna nazwa odcinka jest odniesieniem do komiksu Firestorm, The Nuclear Man z 1978 roku, w którym to zadebiutował bohater znany jako Firestorm.

Zobacz też Edytuj