FANDOM

Ikona (świat realny) Ikony (Flash) Ikony (Arrow) Ikony (Vixen) Ikony (Legends of Tomorrow) Ikony (Supergirl)

Carlos David Valdes – kolumbijski aktor, który wcielił się w rolę Cisco Ramona, Cisco Ramona i Pablo w serialu „Flash”. Zagrał też tę samą postać w kilku odcinkach serialu „Arrow”, „Supergirl”, „Vixen” i „Legends of Tomorrow”.

Biografia Edytuj

Carlos Valdes urodził się 20 kwietnia 1989 roku w Santiago de Cali. W wieku 5 lat przeniósł się do Miami, a po siedmiu latach ponownie zamieszkał w Mariettie. W kolejnych latach studiował na uniwersytecie w Michigan jako aktor z grupy teatralnej „StarKid Productions”. Po ukończeniu szkoły w 2011 roku, Valdes w całości poświęcił się teatrowi. W 2009 roku brał udział w produkcji teatralnej High School Musical, a dwa lata później wystąpił w Od wesela do wesela. Właśnie wtedy zrozumiał, że jego kolejną pasją jest muzyka i zawodowo zaczął się nią zajmować. Sławę przyniosła mu rola w serialu „Flash”, który jest jego największym do tej pory sukcesem.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Carlos Valdes otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Ciekawostki Edytuj

  • Carlos potrafi grać na pianinie, gitarze, ukulele, basie oraz na perkusji[1].

Przypisy Edytuj

  1. http://www.playbillvault.com/Person/Detail/124244/Carlos-Valdes

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki