FANDOM

Blood Rush” – miniserial internetowy produkowany przez sieć telewizyjną The CW i producentem sprzętu Bose Corporation będący dodatkiem do serialu „Arrow”. Amerykańska premiera miała miejsce 6 listopada 2013 na kanale CW Seed.

Fabuła serialu jest oparta o komiks pt. „Green Arrow” wydawany przez DC Comics, który opisywał przygody milionera Olivera Queena, który po powrocie z bezludnej wyspy, na której spędził wiele lat, zaczął chronić swoje miasto jako zakapturzony łucznik nazywany Zieloną Strzałą.

Obsada Edytuj

Aktorzy Edytuj

Produkcja Edytuj

Fabuła Edytuj

Roy Harper udaje się do Queen Consolidated na spotkanie z Oliverem, gdzie spotyka Felicity Smoak. Dziewczyna podaje się za Strzałę, po otrzymaniu zgłoszenia od detektywa Lance, a następnie komunikuje się przez telefon z Harperem i zleca mu zadanie, które dotyczy kradzieży z laboratorium fiolki z krwią mściciela.

Odcinki Edytuj

Numer odcinka Tytuł oryginalny Premiera FlagUSA
1. Mr. Queen is Unavailable 6 listopada 2013
2. Roy to the Rescue 13 listopada 2013
3. Down the Rabbit Hole 20 listopada 2013
4. The Sample 27 listopada 2013
5. Closing In 4 grudnia 2013
6. Heroic Deeds 11 grudnia 2013

Ciekawostki Edytuj

  • Serial „Blood Rush” został stworzony przy współpracy The CW i Bose Corporation, w celu zareklamowania słuchawek „Bose QC 20” i głośnika „SoundLink Mini”.
  • Fabuła miniserialu toczyła się pomiędzy wydarzeniami z odcinka „Liga zabójców” a wydarzeniami z odcinka „Wrogów trzymaj blisko”.

Zobacz też Edytuj