FANDOM

Batwoman” – serial telewizyjny produkowany przez sieć telewizyjną The CW. Amerykańska premiera będzie miała miejsce na przełomie 2018 roku i 2019 roku na kanale The CW.

Fabuła serialu jest oparta o komiks pt. „Batwoman” wydawany przez DC Comics, który opisywał przygody lesbijki Kate Kane, kuzynki Bruce'a Wayne'a wyrzuconej z West Point, gdy odkryto jej preferencje seksualne. Dziewczyna zainspirowała się działaniami mrocznego obrońcy Gotham City i zdecydowała się przyjąć pseudonim Batwoman, chcąc tym samym pomóc w obronie miasta przed złem, stając się symbolem nadziei.

Obsada Edytuj

Aktorzy Edytuj

Produkcja Edytuj

Fabuła Edytuj

Kate doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak wielką jest twardzielką wchodząc właściwie gdziekolwiek – nawet pomimo faktu, że woli, gdy jej twarz ozdabia uśmiech. Jest pewna siebie zarówno na poziomie fizycznym, jak i intelektualnym, będąc w dodatku kobietą dumną ze swojej ujawnionej orientacji homoseksualnej. Kate musi zmagać się jednak z wewnętrznymi demonami, które wiążą się z historią jej ojca. Ich relacja jest dość skomplikowana, a ona musi starać się o jakiekolwiek docenienie z jego strony. Swego czasu doskonale rozwijała się jej kariera wojskowa, jednak Kate musiała porzucić te marzenia, gdy wydalono ją z West Point tuż po ujawnieniu swojej orientacji seksualnej. Nie powstrzymało to jej jednak przed przeistoczeniem się w walczącą z przestępczością bohaterkę znaną jako Batwoman.

Siejąc popłoch wśród przeciwników, z którymi walczy, Kate jest także kimś, kto musi się zmagać z konsekwencjami prowadzenia podwójnego życia – jako mieszkanki i heroiny Gotham City. Choć trzyma gardę wysoko walcząc z przestępcami, opuszcza ją i staje się bezbronna w trakcie randek z innymi kobietami.

Ciekawostki Edytuj