FANDOM

Attack on Central City” – sześćdziesiąty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 28 lutego 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Kiedy Grodd i jego armia goryli przenoszą walkę na Ziemię-1, Flash ze swoją drużyną muszą znaleźć sposób na powstrzymanie wrogów, nim zniszczą Central City. Właśnie wtedy Gypsy powraca, aby dołączyć do bitwy. W międzyczasie Jesse decyduje, iż chce zostać z Wallym na Ziemi-1.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Harry Wells – Po co te kule?
  • H.R. Wells – To lampiony. Jak mówią: „komu obce są lampiony, zginie w ciemnościach”.

H.R. obserwuje, jak Harry myje zęby

  • H.R. Wells – Wow! Szczotkujesz od przodu do tyłu, ja ruchem okrężnym. Ciekawe, jak robił to trzeci Wells.
  • Harry Wells – Morderca?!
  • H.R. Wells – Fascynujące są te subtelne różnice.
  • Harry Wells – Mniej subtelne też.
  • H.R. Wells – Jakie?
  • Harry Wells – Jestem geniuszem, a ty kretynem...

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas rozmowy Cisco z Gypsy, kobieta odnosi się do niejakiego „Luke'a Starkillera”, który jest odniesieniem do bohatera oryginalnej trylogii „Gwiezdnych wojen”.
  • Harrison Wells widząc Barry'ego trenującego na worku bokserskim zwraca się do niego Rocky, odnosząc się do serii filmów „Rocky” opowiadającej o bokserze.
  • Kiedy Joe narysował generała McNally'ego i drużyna nie znała jeszcze jego imienia, Ramon nazywał go Jasonem Bourne – głównego bohatera serii filmów „Jason Bourne”.

Zobacz też Edytuj