FANDOM

Astra Logue – opętana dziewczynka, której dusza przypadkowo została zabrana przez Nergala do Piekła po nieudanym egzorcyzmie Johna Constantine’a.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o osobowości Astry, ale z opisów wynika, że była ona miłą i inteligentną dziewczynką.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Astra taken by Nergal to hell (7)

Astra wciągnięta do Piekła

Po tym, jak Astra została opętana przez demona, John Constantine wraz z Anną Marią Flynn, Garym Lesterem, Ritchim Simpsonem i Chasem Chandlerem zamierzali jej pomóc. Celem było wypędzenie demonicznej istoty z jej ciała, lecz nie było to takie proste. John postanowił więc wezwać większego demona – Nergala, aby ten ukazując swoją siłę, pozbył się mniejszego demona. Początkowo plan się sprawdzał, lecz demon chwycił gwałtownie Astrę przed wszystkimi i zabrał jej duszę do Piekła. Samo ciało zostało rozerwane na małe kawałki i porozrzucane po całym pomieszczeniu[1].

To wydarzenie na zawsze zmieniło każdego z członków grupy. John dobrowolnie udał się do szpitala psychiatrycznego Ravenscar, Anne została zakonnicą w Nowym Meksyku, Gary popadł w narkomanię, a Ritchie zaczął poważnie chorować, będąc zmuszonym do ciągłego przyjmowania antydepresantów. Constantine ostatecznie chcąc uczcić pamięć Astry postanowił walczyć z Nadchodzącą Ciemnością[1].

Nękanie Constantine'a Edytuj

W 2018 roku Mallus wykorzystał Astrę, której głosem przemówił do Constantine'a. Zaproponował uwolnienie duszy dziecka w zamian za oddanie duszy Sary Lance. Egzorcysta wiedział jednak, że demon bluźni i nie przyjął propozycji[2].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Non Est Asylum

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Necromancing the Stone

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Non Est Asylum” wyemitowany 24 października 2014 roku.
  2. Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Necromancing the Stone” wyemitowany 19 marca 2018 roku.

Zobacz też Edytuj