FANDOM

Astra Logue – opętana dziewczynka, której dusza przypadkowo została zabrana przez Nergala do Piekła po nieudanym egzorcyzmie Johna Constantine’a.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o osobowości Astry, ale z opisów wynika, że była ona miłą i inteligentną dziewczynką.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Astra taken by Nergal to hell (7)

Astra wciągnięta do Piekła

Po tym, jak Astra została opętana przez demona, John Constantine wraz z Anną Marią Flynn, Garym Lesterem, Ritchim Simpsonem i Chasem Chandlerem zamierzali jej pomóc. Celem było wypędzenie demonicznej istoty z jej ciała, lecz nie było to takie proste. John postanowił więc wezwać większego demona – Nergala, aby ten ukazując swoją siłę, pozbył się mniejszego demona. Początkowo plan się sprawdzał, lecz demon chwycił gwałtownie Astrę przed wszystkimi i zabrał jej duszę do Piekła. Samo ciało zostało rozerwane na małe kawałki i porozrzucane po całym pomieszczeniu[1].

To wydarzenie na zawsze zmieniło każdego z członków grupy. John dobrowolnie udał się do szpitala psychiatrycznego Ravenscar, Anne została zakonnicą w Nowym Meksyku, Gary popadł w narkomanię, a Ritchie zaczął poważnie chorować, będąc zmuszonym do ciągłego przyjmowania antydepresantów. Constantine ostatecznie chcąc uczcić pamięć Astry postanowił walczyć z Nadchodzącą Ciemnością[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Non Est Asylum

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Non Est Asylum” wyemitowany 24 października 2014 roku.

Zobacz też Edytuj