FANDOM

— ARROWWERSUM —
Wiki poświęcona serialom The CW, NBC i CBS
na bazie komiksów DC Comics, którą każdy może edytować.
1120 artykułów od 15 lutego 2014.

Kliknij na swój ulubiony serial, aby dowiedzieć się więcej!

Sezon 6

Arrow promo - Destiny leaves its mark - city background

W 2007 roku Oliver Queen, syn miliardera Roberta Queena, wyrusza razem z ojcem w rejs jachtem, zapraszając na pokład siostrę swojej dziewczyny. Queen's Gambit, czyli ów jacht, znalazł się w samym środku sztormu, który spowodował jego zatonięcie i śmierć prawie wszystkich pasażerów. Oliver wpadł do wody i został wyrzucony na ląd wyspy Lian Yu. Tam musiał nauczyć się przetrwać, mając także poczucie winy z powodu śmierci Sary, dziewczyny, którą zaprosił na jacht. Pięć lat później, tj. w 2012 roku, Oliver wrócił do Starling City, gdzie zaczął osądzać ludzi, którzy „zatruwają jego miasto”.

Dowiedz się więcej!

Season 2 first promo

Rok po powrocie do Starling City, Oliver powrócił na Lian Yu, by wyciszyć się po jego nieudanej próbie powstrzymania Malcolma Merlyna przed zniszczeniem biedniejszej części miasta. Szybko zostaje przekonany przez Johna Diggle i Felicity Smoak do powrotu. Okazuje się, że grozi mu utracenie rodzinnej firmy oraz, że pojawił się nowy spisek kontrolowany przez znajomą Oliverowi osobę. Zespół poznaje też Barrego Allena – nastolatka i naukowca, który przez przypadek zyskuje nadprzyrodzone zdolności.

Dowiedz się więcej!

Arrow season 3 promotional poster

Po uratowaniu Starling City przed spiskiem Slade'a, Oliver odkrywa, że ktoś zamordował Sarę Lance. Chcąc odkryć tajemnicę tej zbrodni, natknie się on na Ligę zabójców i odkryje, że jego dawny wróg nadal żyje. Aby przeżyć, musi połączyć z nim siły i pozwolić swojemu zespołowi rozwijać się, tak jak on. Gdy życie Theii jest zagrożone, Oliver jest zmuszony wyjawić jej swój sekret, aby tym samym nauczyć ją przetrwać. Ra's al Ghul proponuje Strzale swoje miejsce, jednak odmowa mężczyzny powoduje wiele ran ich bliskich. Queen musi poświęcić wiele ważnych rzeczy, aby jego rodzina i przyjaciele więcej nie cierpieli.

Dowiedz się więcej!

Arrow Season 4 poster - Aim Higher

Po pokonaniu najgroźniejszego do tej pory wroga i przejażdżce ku zachodzącemu słońcu z Feliciy, Oliver zamierza rozpocząć nowe życie. Jednak czy Queen mógł kiedykolwiek zostawić swoją przeszłość Strzały? Co się dzieje w tym czasie z drużyną Strzały, która tak ciężko pracuje, aby ochronić najbliższych? Czy John Diggle, Laurel Lance i Thea Queen dokończą krucjatę Olivera bez niego? Czy wstąpienie Malcolma Merlyna do ligi zabójców jako nowy Ra's al Ghul jest bezpieczne?

Dowiedz się więcej!

Arrow Season 5 poster - His Fight His City His Legacy

Po uratowaniu Ziemi przed zniszczeniem nuklearnym i po zamordowaniu Damiena Darhka, zespół zaczął się rozpadać. W dodatku Oliver otrzymał nowe obowiązki jako burmistrz Star City i musiał pogodzić życie człowieka interesu z życiem mściciela. Szybko jednak dostrzegł, że pojawiło się nowe zagrożenie w postaci gangstera, który zamierza zebrać armię najlepszych wojowników i przejąc miasto. Wiedząc, że sam sobie nie poradzi z zagrożeniem, odbudował drużynę na nowo, rekrutując Curtisa Holta, Evelyn Sharp i Rene Ramireza, którzy mimo ogromnej siły i niezwykłych zdolności, mają problem ze współpracą.

Dowiedz się więcej!

Constantine Season 1 Promotional Poster

Pomimo kryzysu wiary i zmagania się z grzechami przeszłości enigmatyczny detektyw, a także mistrz okultyzmu – John Constantine, staje do walki w obronie ludzkości przeciwko siłom ciemności. Jego los po śmierci jest przesądzony, mężczyzna trafi do piekła. Mimo iż jest potępiony, postanawia walczyć z demonami i za wszelką cenę chronić niewinnych. Wykorzystuje więc swoje nadnaturalne zdolności, aby podróżować po kraju w celu odnalezienia zagrożeń, które mogą doprowadzić do zagłady ludzkości.

Dowiedz się więcej!

Sezon 4

The Flash promo poster - Discover what makes a hero

Młody policyjny naukowiec – Barry Allen pomaga w chwytaniu przestępców. Jego prawdziwą obsesją jest jednak akcelerator cząsteczek stworzony przez fizyka Harrisona Wellsa. Pewnego dnia dochodzi do eksplozji urządzenia, a Allen zostaje porażony piorunem i zapada w śpiączkę na dziewięć miesięcy. Po wybudzeniu się odkrywa, że posiadł nadludzką szybkość. Postanawia strzec porządku jako Flash w Central City, walcząc z przestępcami. Tym samym próbuje się dowiedzieć, kto zabił jego matkę i chce odzyskać swojego ojca. W między czasie poznaje kilka osób ze S.T.A.R. Labs, którzy pomagają mu zapoznać się ze swoimi umiejętnościami.

Dowiedz się więcej!

The Flash season 2 poster - It's Go Time

Barry Allen po pokonaniu Eobarda Thawne'a zaczął działać sam, gdyż nie chciał narażać bliskich na niebezpieczeństwo. Dzięki nagraniu Harrisona Wellsa, Allenowi udało się uwolnić ojca z więzienia, jednak ten musiał opuścić syna. Flash zaczął być postrzegany jako wielka ikona popkultury, co odbiło się na osobowości bohatera. Kiedy Jay Garrick ostrzegł drużynę o niebezpieczeństwie czyhającym w ich świecie, superbohaterowie postanowili połączyć siły i wspólnie pokonać zło.

Dowiedz się więcej!

The Flash Season 3 poster - New Destinies. New Dangers.

Po pokonaniu Zooma, Barry nie mógł pogodzić się z utratą kolejnego rodzica i postanowił zmienić linię czasu, w której żyłby idealnie. Mimo początkowego zachwytu kryminolog zrozumiał, że czyn ten był wielkim błędem i postanowił poprosić Eobarda o ponowne zabójstwo jego matki, przywracając tym samym wszystko do poprzedniego punktu. Szybko jednak zauważył, że świat, w którym obecnie żyje różni się od tego, w którym żył, a w mieście pojawiło się nowe zagrożenie ze strony tajemniczego Doktora Alchemy, który tworzy meta-ludzi. Barry postanawia nauczyć się żyć ze źle podjętą decyzją i nie popełnić jej ponownie, lecz wszystko wskazuje na to, że szybko nie zapomni o swoim samolubnym czynie.

Dowiedz się więcej!

Sezon 3

Supergirl season 1 poster - A new hero will rise.

Kara Zor-El – kuzynka Supermana urodziła się na Kryptonie i mając 13 lat, została wysłana na Ziemie przez biologiczną matkę, aby uchronić ją przed śmiercią. Dziewczyna zostaje wychowana przez rodzinę Denversów w Los Angeles, która nauczyła ją, jak używać swoich nadprzyrodzonych zdolności. Będąc świadkiem wypadku samolotu, dorosła dziewczyna pracująca w firmie dziennikarskiej postanowiła publicznie użyć swoich zdolności, aby uratować ludzi. Po udanej akcji media dowiadują się o istnieniu Supergirl, sama Kara postanawia zostać superbohaterką.

Dowiedz się więcej!

Supergirl season 2 poster - The CW Has a New Hero

Kara Zor-El po pokonaniu wuja zauważyła, że bycie bohaterką nie jest prostą sprawą i za wszelką cenę stara się być w tym lepsza. Jednocześnie celem dziewczyny jest pogodzenie swojego prywatnego życia z byciem Supergirl. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż na drodze do perfekcji stają nowi wrogowie. W przeciwieństwie do początkowych swoich działań Kara będzie mogła teraz liczyć na wsparcie ze strony kuzyna i tajemniczego przybysza z kapsuły.

Dowiedz się więcej!

Vixen Season 1 promo poster

Po tym, jak rodzice Mari McCabe zostali zabici w skorumpowanej Afryce, dziewczyna ucieka do Ameryki. Tam poznaje moc totemu Anansi, który odziedziczyła po zmarłej rodzinie. Korzystając z niego, uzyskuje ona umiejętności zwierząt, które używa do walki z przestępczością. Przybiera pseudonim Vixen i tym samym próbuje uczcić pamięć swoich rodziców. Wykorzystuje swoją moc, aby chronić świat przed niebezpieczeństwami, podobnymi do tych, które skrzywdziły jej najbliższych.

Dowiedz się więcej!

Vixen S01E01 Vixen S01E02 Green Arrow (Anime)
Odcinek #1Odcinek #2Odcinek #3
Vixen S01E04 Vixen S01E05 Vixen S01E06
Odcinek #4Odcinek #5Odcinek #6
Vixen Season 2 promo poster

Kiedy Mari wróciła do Detroit po pokonaniu siostry, odwiedziła wykład profesora Macalestera, który nauczał o zaginionych i zapomnianych totemach Zambezi, w skład których wchodził między innymi amulet dziewczyny. Wiedza o tym, że istnieje więcej artefaktów z mistycznymi zdolnościami, otworzyła oczy wielu poszukiwaczom, w tym mężczyźnie, który za wszelką cenę chce zdobyć je wszystkie. Czy Mari pokona go, wiedząc o tym, że ma on jakieś informacje o rodzinie dziewczyny?

Dowiedz się więcej!

The five great Zambesi tribes presented with mystcial totems Jones fight Eshu Eshu and Vixen like boa fight
Odcinek #1Odcinek #2Odcinek #3
Eshu and Vixen like boa fight Kuasa also water and Eshu also fire fight Vixen like Vixen
Odcinek #4Odcinek #5Odcinek #6

Sezon 3

DC's Legends of Tomorrow season 1 poster - Their Time is Now

Kiedy nie wystarczają bohaterowie, świat potrzebuje legend. Będąc świadkiem przyszłości, Rip Hunter desperacko próbuje zmienić bieg wydarzeń. W tym celu organizuje grupę złożoną z bohaterów i złoczyńców, która stanie naprzeciw zagrożeniu, którego nie da się powstrzymać. Zagrożeniu, które zniszczy nie tylko naszą planetę, ale sam czas. Czy stworzonej przez Ripa Huntera grupie uda się nawiązać równorzędną walkę z nieśmiertelnym wrogiem, który nie ma sobie równych?

Dowiedz się więcej!

DC's Legends of Tomorrow Season 2 poster - A Misson For All Time

Po otrzymaniu ostrzeżenia od członka Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwości – Rexa Tylera, legendy starają się unikać podróży do 1942 roku. Wszystko idzie dobrze, kiedy nagle w wyznaczonej dacie wybucha w Nowym Jorku bomba atomowa. Chcąc ją powstrzymać, Rip Hunter używa trybu awaryjnego statku, rozsyłając przyjaciół w różne okresy w czasie. Kiedy w 2016 roku historyk i „detektyw czasowy” Nate Heywood zauważa paradoksalne zmiany w historii, decyduje się odnaleźć legendy i kontynuować ich misję strzeżenia czasu.

Dowiedz się więcej!

Freedom Fighters The Ray promotional poster
Ray Terrill był reporterem, który odkrył zespół rządowych naukowców pracujących nad ściśle tajnym projektem mającym zamienić światło w broń masowej destrukcji. Jednakże zanim bohater dostał okazję zgłoszenia swoich obserwacji szef przedsięwzięcia wystawił go na działanie genetycznej bomby świetlnej. Ta nie zdołała go zabić, jednakże obdarowała Raya unikalnymi mocami związanymi z samym światłem. Z nowymi zdolnościami mężczyzna uświadamia sobie, że zamiast pisać o przestępstwach, może się już z nimi sam uporać. Przybierając więc pseudonim The Ray bohater zostaje wcielony przez Wujka Sama do organizacji Freedom Fighters w celu walki z przemocą i uciskiem, gdziekolwiek by ona nie była.

Dowiedz się więcej!

Constantine (Anime) promotional poster

Fabuła serialu jest oparta o serię komiksów pt. „Hellblazer” wydawanych przez DC Comics, który opisywał przygodny egzorcysty Johna Constantine'a, który to w wyniku wypadku sprzedał duszę małej dziewczynki diabłu i tym samym jego dusza została potępiona. Mimo wszystko postanawia walczyć z demonami i za wszelką cenę chronić niewinnych od nadchodzących sił ciemności.

Dowiedz się więcej!

Premiery
Premiera trzeciego sezonu

Girl of Steel

Pon, 9 października 2017, 22:30
Premiera czwartego sezonu

The Flash Reborn

Wto, 10 października 2017, 22:30
Premiera trzeciego sezonu

Aruba-Con

Wto, 10 października 2017, 23:30
Premiera szóstego sezonu

Fallout

Czw, 12 października 2017, 22:30

Najnowsze Dyskusje

Ładuję Dyskusje...

PanteonLogo
DC Wiki
Marvel Cinematic Universe Wikia
Marvel ABC Wikia
Gotham Wiki
Black Lightning Wiki
Bleach Wiki
DW Wiki
GraoTronWiki
TVD&TO Wiki
Shannara Wikia
Dawno, dawno temu Wiki
Riverdale Wiki
Czarodziejki Wiki
Złoczyńcy Wiki
Pretty Little Liars Wiki

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki