FANDOM

Amazing Grace” – czterdziesty siódmy odcinek serialu „Legends of Tomorrow”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 12 marca 2018 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Kiedy legendy dowiadują się o tajemniczym kataklizmie, który zniszczył Memphis w 1954 roku, eliminując w ten sposób narodziny rock & rolla, rozpoczynają swoją najważniejszą misję – uratowanie muzyki. Nate jest podekscytowany, że będzie mógł pokazać Amayi, dzięki czemu muzyka jest dla niego tak ważna. Jest zaskoczony, kiedy okazuje się, że przypadkowo zaprowadził drużynę do szóstego, ostatniego totemu – totemu śmierci. Tymczasem Zari pomaga najnowszemu członkowi dostosować się do zespołu.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł, „Amazing Grace” jest w rzeczywistości tytułem hymnu „Cudownej łaski Bożej”, którą to też Elvis Presley śpiewa, aby pozbyć się duchów.
  • Zari chciała zagrać w grę „Ms. Pac-Man”, w której to jej wynik przebił Wally.
    • Po pojawieniu się anachronizmu w Memphis w 1954 roku, gra „Guitar Hero” zmieniła nazwę na „Trombone Hero”.
  • Nate dostając od Sary pozwolenie na oddanie gitary Elvisowi mówi, że „trzeba się trząść, grzechotać i toczyć”, nawiązując do piosenki Presleya „shake, rattle and roll”.
  • Amaya wspomina, że wraz z Natem obejrzeli wszystkie sezony serialu „Przyjaciele” na Netflixie w ciągu tygodnia.

Zobacz też Edytuj