FANDOM

A jednak wytrwała” – czterdziesty drugi odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 22 maja 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Supergirl wzywa Rheę do walki o ratowanie National City. Tymczasem Superman powraca, a Cat Grant oferuje Karze kilka mądrych rad.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Superman – Byłoby łatwiej, gdyby był tu Kelex.
  • Supergirl – Wybacz, musiałam go zniszczyć.
  • Superman – W porządku. Kiedyś mi odkupisz robota.
  • Cat Grant – Co do sensu. Wbij to do głowy Jamesowi Olsenowi. Biega przebrany za Dartha Vadera i bije złoczyńców. Nie chcę, żeby kosmiczni najeźdźcy przebili go lampową spadom.
  • Clark Kent – Mieczem świetlnym.
  • Kara Danvers – Darth Vader bił dobrych...

Ciekawostki Edytuj

  • Cat Grant opisuje Strażnika jako Dartha Vadera bijącego złoczyńców. Wszystko przez jego głos, który przez hełm również brzmi głębiej.
    • Zaraz po tym Cat zdradza, że nigdy nie widziała Gwiezdnych Wojen, odnosząc się do męża, Harrisona Forda, który był bohaterem oryginalnej trylogii.
  • Clark trenując Kare, pokazuje jej ruch, którego nauczył się na Świecie Wojny, odnosząc się tym samym do planety z komiksów DC Comics, na której walczyli gladiatorzy.

Zobacz też Edytuj